=)*
                        I will ALWAYS L0ve Y0u.
                      I will ALWAYS   Stay True.`

                   
                  Throught the go0d and bad I will stand true.
2007 年 1 月 2 日  星期二   晴天


2007-01-02

{02-JAN}*


真係話咁快就到左2號,,
好多人係xg打回顧-今次都忍唔住打喇!

不過講真,,1-7月d野我都真係唔記得哂=_=`
淨係打8-12月啦..

8月-
認識某人`

9月-
與2b的同學仔還不熟..仍然走到2a找1a的朋友食lunch呢..
認識牙蚊*

10月-
大家都熟了1點了....
為什麼打這個呢?..
因為我不記得10月發生什麼事..
我記得---我和shan,,屎最frd!*
我愛你們!

11月-
music day事件*
7人都是1條心! 

12-
有d野唔想提..
31號-我的好朋友KT生日=]
那張照片很快樂吧:)
還不時拿出來看呢/\/\


真係打日記喇-
今日11點幾起身..
12點幾食完野-
1路睇tv 1路同billy,,bon溫書-0-"
救命....溫左超奈'
我都就快溫到死咁滯喇..
其實講真都唔係話入得哂腦-
但係日日都溫左咁奈..
都算係okay ga..
以我e+呢個名次,,應該可以上到去ga-___-"
唉`........
仲有成10幾日要捱呀點算?
今次個個都超努力-__-`   點算?
我唔可以停低嫁..
停低又唔知會有幾多人追過-__-`
不過....我咁ga名次,,又有幾多個人仲可以追過我?
我意思唔係我好高..係我好尾呀xddd..
唔理喇..總之唔停得啦唉`=___=`

明天上學了!!*

願我可以學會放低你..

刊登時間:2007-01-02 01:04 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 1 日  星期一   晴天


2007-01-01

{200-JAN-01}*

終於都到左新ga 1年喇..
琴日12點9先到地鐵站-淨係得siumei+ahto"
我地5人先行去k房-
ahto點歌-    haha*之後 kt+shan都黎埋luu-
kt+shan係門口等jor陣,, to點左"hapi b-day"俾kt.3.'
成班友係到溫書都唔係唱k ga -_-"
有人玩門-0-"....唔知邊個來ga.."
steven真係好勁-0-" 男聲女聲都好掂..
最衰小媚唔係呢樹啦..真係超想聽佢唱歌.
4點鍾走人luuu....
我+bon同billy去影印-
之後去左 m記溫書*-
死啦....我又食左肥野喇=_=`    好了"唔再食喇..
今次來真ga,,   打死都要瘦-_____-`
溫左都okay奈,,       傾左好多野-
死billy講d唔講d=__=!     又話講又話我唔信又話俾人打又話唔講
-但係講左咁奈所得ga結果都係唔講-__-`  玩野咩..大佬.
之後係mtr等yung,,shan*
9點幾食m記做dinner=_____="
10點幾去左沙咀道睇倒數..              都真係.......幾7=_="
11點8呀媽打來話叫我即刻搭車返屋企唔俾我倒數-
仆你個街,,好心你唔俾就早講啦,,搞到我勁樣衰囉!
頂你個肺..-__-`講明俾又唔俾,,你真係好LUN9!
不過算喇..   倒數緊果時bon打來-   唉`倒數都要等車..'
返到去12點半-         on唔到,,唔on就算喇-_-`
同bon傾電-   傾到1點半訓覺-

01*
11點幾起身睇{吾妻16歲},,都okay好睇
之後online-冇chat到,,   sms wif siumei*
開tv睇戲-     又睇阿嫂又睇十面埋伏仲有至尊無賴"
突然間好想做百問,,但係冇左個個網-
算喇-      我都係溫書好過-'
至尊無賴真係幾好笑
鄭中基真係好正>vvvvvvv<"

點算???已經07年喇..   真係要.....?'

零柒-*  各位新年快樂!"

刊登時間:2007-01-01 02:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 30 日  星期六   晴天


2006-12-30

{DECE-30}`


終於都30號了..
距離07年只剩下1日+9小時..'
說真的-   我討厭06年../\/\"
發生了很多事...    不過到了最後大家都能夠和好如初=]
我也得到了很多好朋友=']
8婆的..大笑的..還有{2b}的朋友仔-333-"

卡卡-   明天就是31號了=__=`
明天有什麼做呢,,呵呵'
AH!對了!!明天是我好朋友-KT的生日啊*
KAKAKAA....   終於都13歲了 -vvv-"

對了- 我記起我要溫書的=__=`
每個人都十分努力啊!  ....  怎辦'   我還在半hea狀態./__\."
屎-  加油吧:)看好你今次排在60名裡面-
飯芷-記好你今次的目標!!*

07*   我要快樂

刊登時間:2006-12-30 03:45 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
tsztingluv
暱稱: {♠fAntsZ*♥♥♥.'▨;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

2007-04-17
2007-04-16
2007-04-15
2007-04-14
2007-04-13


日誌分類

全部 (152)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed