=)*
                        I will ALWAYS L0ve Y0u.
                      I will ALWAYS   Stay True.`

                   
                  Throught the go0d and bad I will stand true.
2006 年 12 月 1 日  星期五   晴天


-------------------------

{DECE,,1}`



踏入12月了....天氣也凍了很多,,
十分期待X'mas day!*    有地方去嗎??
早上,,我沒有去救1個人=="
他給那位人兄煩了死!!對不起
music-悶悶悶悶xdd..
DE*2-悶吧...不太好玩/3333\
recess-等了很久才可以換3,,廢李在我們的後面
is-dict,,  84.375分    給banchan笑死了!真的很搞笑*
maths-拿了小瑋哥的手機來打機,,,他的手機真的很正!! xD"
lunch wif shan,,屎-去了和庭*    壽c定食....  shan乜都唔識-
1時正回到學校看什麼什麼??很正很正,,ae的電影全都很正*
geog-做ex.
chin-打機打機打機!!*抄notes*
ae2-又忘記到locker拎書了/3\~~謝謝吳子聰同學...=="
放學悶死....5點要走了...
去了m記*
回家後chatchatchat***

刊登時間:2006-12-01 11:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 30 日  星期四   晴天


2006-11-30

{N0VE,,30}`


早上很遲才會到學校呢..
頒獎了!*   終於頒完了!!*~
早會集隊-淨下form1,,2的同學留下來..
談的是什麼什麼PE project..
maths*2-悶死了..呆著呆著,,但也有聽書*
chin-傾電話wif bon-     嘈得很,,
recess-發生了一件事..很不開心....   給billy恨恨地打了2下==''
art*2-談了很多很多,,蔡子他們同學的{美女}給支解了!  笑到爆炸!
lunch wif siumei,,colly~行街....沒有食飯*    給2位人兄啤住呢!
那班死p. !  怎麼這么9的....站在大門前扣很多人分呢,,我也中招了!..
不過也好-不是因為扣分....才不會有這樣的事發生呢`     >3333<''
eng-又忘記帶gb,,wb了..吳子聰同學很好人的把這2本東西借給我*
ae-悶悶悶....完全不知道那什麼什麼paper去到那裡-
le-又是沒心機的1堂*
放學後去了p. rm,,又扣了1分..  認真的數1數~原來才扣了7分*-
扣分後便去了留堂班,,小媚,,bon,,yung上來了* 
yung真是太太太太太好人了``那包魚旦這麼熱..還硬著頭皮送上來給我!  thz u*
李民標來了,,siumei..yanyan..大家一起吹水*但siumei跟本不認識他
因為這次聊天....知了很多事--"其實不算多*       xdd..
悶死了*       大家給man爭了1口氣,,我的功勞.........最小了!*
那位死x街=="    答應了不再說髒話!*    緊記!!*
                                      {CM,,!plz`'}

刊登時間:2006-11-30 09:31 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 28 日  星期二   晴天


2006-11-28

{N0VE__28}


www.xanga.com/siufantsz
好多謝bon*!!
唔係多得佢,,我xg唔會有日記喇...
你地要幫我留cm呀*  >3333<'
真系好想打xg....點解打唔到,,唯有bon幫我post上去naaa*

今朝7點5返到去....
行行下見到徐manting*   佢真系幾得意=]
返到去左t坐,,見到jay,,mak精*我又成功地嚇到人了*
雀屎返到來就去t搵我喇,,真係好好人*=]
chin*2-ms lee --睇下我幾乖,,叫返佢ms lee呀
佢叫我抄返落本中文問答簿先交俾佢,,
         第2堂同pth ga第3堂去左聽性`教育講座!*  冇bonnie做講師ga`xdd..
eng*2-作文,,wif 小媚一齊作,,笑死我喇....
浩少都幾搞gag *     ,,    佢地又系到笑我手細..   搞到我成隻怪物甘xD"
    俾浩少彈耳仔,,紅左好奈~~-0-"
lunch wif  shan,,屎-上海味!*   冇同其他人食=']
wilson老作x}~   又話唔洗lunchtime,,點知原來要~
返到去佢地都未返到~~拎左billy個ear phone~ thx u`
maths-派成績表....都知道好差..真係好差好差好差....我要緊記我ga目標!*
is*2-真係好眼訓..........係甘dup下dup下....好辛苦=="OMG*
放左學又冇去留堂,,唉``又扣多1分了...../3\"
   前前後後一共9分*   應該係甘上下喇!*
5點幾走人,,去m記  wif steven*yung*bonnie !
坐左一陣就走,,bonnie好驚青呀xdd....

刊登時間:2006-11-28 10:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
tsztingluv
暱稱: {♠fAntsZ*♥♥♥.'▨;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

2007-04-17
2007-04-16
2007-04-15
2007-04-14
2007-04-13


日誌分類

全部 (152)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed