{N0v,,27}
又系27=="
點解唔見左27號今朝打果篇entry ga??
是但啦,,再打*
今日出街=]
開頭唔想出嫁.....xdd..
但係最後都出左~
同好多人出呀哈哈*
{steven,,wilson,,billy,,bonnie,,yung,,shan,,屎}
開頭出左葵方,,但係mr.3mins要4點8先有..
所以返返入荃灣睇=="睇2點鍾果場
都okay好笑,,xD"~我想睇鐵道凶靈多d....好似好正甘
成個戲院得幾丁人=="我地成班都幾嘈,,哈哈*
個ending真係要等3分鍾就有得睇~有d人見到起ending歌就走左=="
出左去見到大兜,,wilson呢埋但係俾大兜睇到~=="
之後上左m記,,坐左1陣走左去nanfung
行左一陣....發生左d野xdd.....死kai婆=="
又上左nanfung m記但係冇位,,去左lift口坐左一陣~好多人啤我地
所以又行左去大河道m記=="......
坐左一陣,,傾計xdd...
走果時見到肥傑,,蔣{日}{海},,好似仲有蔣廷軒~
之後就走naaa'
bon行行下俾2個男仔撩wor!' A_____A'
我行去搭車果時,,見到nelson=="佢同佢frd一齊~
返到hm7點幾
恭囍哂____*一對新情侶!!* {KM}+{YG}
|