=)*
                        I will ALWAYS L0ve Y0u.
                      I will ALWAYS   Stay True.`

                   
                  Throught the go0d and bad I will stand true.
2006 年 11 月 13 日  星期一   晴天


超悶ga 1日....

1113*

打左係xg喇今日ga日記
www.xanga.com/siufantsz

比個面上去留cms啦~10年難得打到xg*
今日ga野唔再打~~~

日日生活很無聊....
我需要更多色彩.\/.!

刊登時間:2006-11-13 10:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 12 日  星期日   晴天


2006-11-12

1]大名` FANTSZ`` xD"
2]你去開邊間剪頭` in & out ,,唔錯ga*
3]理想對象點樣既先`  中意我囉....專一.....唔知呀.....
4]最鐘意邊張相` 唔知a-___-
5]最鐘意邊句歌詞` 明日儘管棲身世界大戰,,你還是不太在意
6]邊首歌代表到你或者你同佢` 明日儘管棲身,,你還是不太在意
7]易唔易喊` okay la....
8]電腦wallpaper係咩` mandy chiang*****
9]手提wallpaper係咩` Janice_Man+Angela_Baby
10]最鐘意去邊個WEBSITE` xg~~~~frdzz ga xg
11]相簿係咩` 冇丫
12]MSN係咩` michelle_fan312
13]icq係咩` 198174463 (唔開嫁喇....)
14]崇唔崇尚名牌先`  no~
15]睇開邊本雜誌` {新monday}{忽周}{YES}
16]最鐘意邊個` shan,,bonnie,,yung,,jess
17]你SUB左幾多人落你XANGA到` 點知啫-___-"e+好小之前好多
18]你XANGA每日幾多人` 廿幾30到啦....一星期有200幾300
19]邊個俾依個100題你` 偷返來嫁咋-__-"mandy唔會介意ga
20]做咩要玩XANGA` 因為xg好正~~但係我偏偏打唔到xg
21]最鐘意邊個XANGA` 唔知~
22]你個XANGA宜家有幾多個人` 點知-0-"
23]你D FRD邊個最靚女`  bobo**
24]你D FRD邊個最靚仔` 唔講xD"
25]用咩聽歌`  電話
26]幾點起身` 6點
27]用咩洗頭`  點知
28]用咩搞個頭` 冇用野搞
29]你幾高` 不便透露啦-___-"矮到爆炸
30]你幾重` 不便透露啦-___-"肥到爆哂炸
31]自己有咩最唔好` many....e.g.講野直接....太肥...太矮....難明
32]自己有咩最好` 唔知-0-"講真我搵唔到
33]你鐘意個個人點樣架` 哈哈*唔知呢xp
34]無聊會做咩`  諗野,,睇野,,msn
35]有冇WEB CAM` 冇呀,,不如你送俾我
36]電腦係房定廳` 係廳/3\"唔俾擺入房呀
37]唔開心會點做` 冇嫁....唔開心我就會諗好多野....點知自己就仲唔開心-__-"
38]無聊有咩做` 睇野諗野
39]呢排有咩煩` 功課,,{你}件事,,自己ga事,,死肥lee件事
40收藏左d咩` ng知
41]去過邊度TR!P` -0-"都okay小個地方,,但係我最想去california
42] 仲想去邊` california!!*
43] 聽日世界末日你會做咩`  同佢講清楚,,之後自己去死先
44] 外星人黎左HK..`打劫佢!之後叫佢帶我去火星再去返香港
45] 出年有得去火星你去唔去` 唔去~
46] 最鐘意邊間學校` POCAWSCSS*
47] 最憎邊間學校` 冇-0-"
48] 形容下你間房` 好小野....都幾亂
49] 形容下你屋企` okay整齊,,淨係我間房亂
50] 最鐘意邊句說話` {你係咪high大左呀?*}{痴gun嫁!}
51] 最傷心邊句說話` 唔知呀
52] 最憎邊句話` 唔知恬
53] 最憎去邊` 唔知-0-"
54] 咩台架電話` new world 
55] 玩唔玩SMS` 玩呀玩呀!!*
56] 對上打左俾邊個` 唔記得啦~
57] 對上見到邊個` 呀媽,,嬸嬸,,呀B
58] 出唔出夜街`nono**
59] 打邊爐定BBQ` 打邊爐,,打邊爐最開心
60] 生日會做咩` 冇特別野做
61] 最夜試過幾點訓` 冇訓
62] 羨慕邊個` 幸福GA人" (same)
63] 承上題..點解` 因為佢地有幸福而我冇
64] 對上睇左咩戲` forget
65] 呢排有咩大計` 減肥大計=V="
66] 睇左古巨基演唱會未` no*
67] 準備睇邊個演唱會呀下次` 唔想睇
68] 幾時放完復活番學`   下-0-''
69] 復活放左幾日` 十幾到啦應該
70] 出街最想撞到邊個` 財神
71] 出街最唔想撞到邊個`  冇
72] 邊個FD最耐無搵`小學朋友
73] 做晒HW未` 我都唔知有咩做
74] 最憎邊首歌` fiona,,
75] 如果你係LES/GAY你會搵邊個`  唔知-0-"但係肯定唔會搵chanmanyu
76] 你宜家諗緊咩` chanmanyu變態史
77] 鐘意搵邊個出街` shan,,雀屎,,bonnie
78] 當你遇到兩個都好鐘意既人` 我會睇下自己想揀邊個...
79] 想訓未呀` 唔想
80] 咩星座` 水瓶
81] 番學用咩袋` -__-"斜咩袋
82] 銀包用咩` CRAZY RM(same)
83] 銀包有咩` 錢,,in&out張card,,相,,好多野
84] 個頭點樣架` 冇意見,,都okay亂
85] 1日洗幾次白白`  1-2次....
86] 同唔同到EX做FD` 應該okay ga~
87] 對邊類人特別有好感'好想識佢無論男定女` gag人,,感覺對人好ga人
88] 重唔重色輕友` 我覺得自己唔會~
89] 訓唔著會做咩` thinking
90] 而家有咩好想做但唔可以做` 同你講'--------"
91] 訓覺係米大字型定孿埋咁訓` luen埋咁訓呀哈哈
92] 拿得起放得低` 得佢1個放唔低
93] 對自己有冇信心` no*
94] 你玩左XANGA幾耐` n奈
95] 知唔知XANGA點讀` 腥架
96] 最鐘意做咩` 睇野
97] 俾你揀要細佬定亞妹` 我2個都唔要,,
98] 有幾多個SUB你XANGA` 唔知呀-0-
99] 點解SUB人XANGA`冇,,sub就sub
100] 做完喇'有咩FEEL!NG` 攰到爆炸-0-"

刊登時間:2006-11-12 12:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 11 日  星期六   晴天


2006-11-11

1111*

今朝好早返去,,溫左幾頁書唔溫喇!
8點9開考,,考到9點半~~~~
1000-1100聽講座都okay ga~
露西發嬲呀xddd"  食屎naa你!*
扮哂野咁咪又係串返你-___-"明明就唔係我整
聽完之後開頭同小媚,,bonnie去唱k~
但係小媚話唔得~所以冇去到
開頭去m記但係唔想食m記所以去左珊瑚堡食~飽死
之後行左去nan fung對面車站搵佢地
之後又去左大河道m記~撞到lemon,,billy同佢個frd*
成班友係到訓覺,,好驚俾人趕呀~哈哈xD"
之後走左佬企左係條街到成4個字先去左球場
睇佢地打波,,係咁玩,,開心死
到童軍操,,yung話有條友飛釘"呀  hahaa*笑到飛街
之後俾人趕lor!*瘀死我地了xdddd"
去左荃灣廣場m記~
yung起大聲呀笑得,,冇啦啦有個呀婆坐埋來仲有個大嬸-__-"
好驚俾人鬧-0-"
4點半同bonnie走,,借左耳繩俾billy*
佢應承左我話唔再問功課嫁,,唔好厄我!!!!!
同{人}講緊,,我唔想去到咁盡~但係好火

刊登時間:2006-11-11 06:53 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
tsztingluv
暱稱: {♠fAntsZ*♥♥♥.'▨;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

2007-04-17
2007-04-16
2007-04-15
2007-04-14
2007-04-13


日誌分類

全部 (152)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed