[CHIU"S DIARY*..]

有時候 寂寞難掩 像不醒的夢靨

..__沉默在結束 都不錯]"

 

2005 年 8 月 31 日  星期三

晴天

Form 1!*拜拜  

`'Form one *...識左既 FrienD子*;,,
1A___*阿WinG,,婷,,奶君,,彥,,暴龍,,朱SiR
1B___*芷winG,,芷YinG,,王J*,,柯LinG,,寶寶,,潘欣,,SoKi,,
雪,,KathY欣,,跟,,丁,,榕,,Fox,,AnDies安
1C___*細斯,,葉妙,,肥景,,阿濠,,毛毛
1D__*酸妹,,家茵,,阿棋,,阿樂,,尹鈴,,雅See,,阿嘉
1 E__*細So,,

`'*FrienD*/田徑.,,+VollyBall*
2A ___
*李寶,,世傑,,GaRy,,何婉
2b___*家裕,,雀屎

2C___*
,,,陳嘉昊
2D___*呂呂
2E___*盈B,,
美美,,老雯,,蘇咪

阿TuR,,阿冰,,陳軒,,*

3B___*阿龍
3C___*小韻,,MonEy

3D__*
佳,,啤,,黃文

 

]]*巧hapi 識到你地唷^^ ,,hehe!!*"""


   

THE END OF MY DIARY TODAY!

`'●*不說話也會換來浮躁大動作更多. .. 

 

2005-08-31 06:22 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

   



..__沉默在結束 都不錯]"

幾悶下牙>/\<"  

今日又開工打日記嚕!*,,HE ...
唉唉...*! 今日朝早又係9:30 起身!*

但係好眼訓..*!因為尋晚同家裕傾電話傾到成2:00*
一路傾=="一路俾人鬧*!!好無奈. ...
之後就一路食早餐..一路挽電腦啦...*
食完個陣...!*\\家裕就ON左嚕...
HEHE*....
之後都係挽電腦啦...!*
晏D做左一陣功課●*幾乖呀我
咁之後又傾電話嚕* ○4:00就冇傾嚕..*!!
之後搞左一陣野啦...|*
表姐嗌外賣..*!''就食公司三文治啦..*!!\
呵呵....*之後打日記啦..*!!|
係播|/*聽日開學嚕....○*-]]
,,,*唔知你地準備好開學未呢#*
ke...*[[唉唉...2B竟然係6樓...*!!第時畢業個陣要拆左間學校佢呀==”
明知我咁既死款....!*]]仲要我咁撐上去==”....
唔搭LIFE 搞唔掂丫/*
唉唉!*;,唔知仲係咪1號呢...*
陳卓楠警告你唔好同我同班呀!*唔係你就破左我7年1號既紀錄架啦*
..HAHA*唉唉好眼訓呀!*
好想返D返學*!\但我D功課未做哂==”我唔想返去俾人少牙))*
*!|今晚再打過啦___*

 

因有了你*!我的生命變得精彩___*]]

-*-*-*-*-*-*-*- 

   

THE END OF MY DIARY TODAY!

`'●*不說話也會換來浮躁大動作更多. .. 

 

2005-08-31 04:56 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

   



..__沉默在結束 都不錯]"

 

2005 年 8 月 30 日  星期二

晴天

....!* 再打返日記 ;,* 嘻  

從別人的日記看到!*,,

原來愛一個人..*;; 是雖要  忍耐 恆心 及 專一 的°﹟

 

所以我下了決心●!°﹡

不會再令你感到不快 ,,`*'不再讓你覺得我任性!*

 

因為 ... ..     我是 真的 很喜歡 你 呢!*.. KEke

 

 

... 自從發生了意外後* 原來一切都在改變‵'◇

以前曾經說過的話□*﹊

也許有一點不會實現■!*

但我知道;,* 就算我什麼都沒有了°!*

也  .... 至少還有      你×° 嘻,,◆*

 

 

 

 

○|* 或我喜歡你無論日與夕  突然又記掛你何用解釋____*

   

THE END OF MY DIARY TODAY!

`'●*不說話也會換來浮躁大動作更多. .. 

 

2005-08-30 09:13 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

   



tungz
暱稱: 昭TunG*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-24
.. 我真的受傷了!
100問*
悶*
閉上眼..默念三遍
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋