|
好早好早*9:00 約左wing係大昌m記*咁之後以為同wing食早…唔食嚕又*咁行左陣!-*約左酸妹10:00嘛!*咁夠鐘我地去等somui啦!好啦…等等下*wing俾左佢條男既情侶鍊我帶=v=’咁之後等下啦*__之後冇啦啦後面有個人話(做咩望後面呀!?)*我以為邊個…原來係somui!!*著得比之前唔同…令左好多呀!*之後搭車去黃大仙啦;,*好嚕!*到左班b grade打緊啦>3<”見到阿哥呀!*....哈…之後陪佢地去toilet* ,,出到黎見到佢地打下半場嚕!*搵位坐陣嚕!*阿哥俾人掉出去啦*….
呀=v=’唔夠十秒…完場*冇野睇!阿哥出黎陪我玩左陣=]*..算嚕!*睇c
grade
=v=’輸14比13.////佢地打完出黎嚕*眼望望=v=’唔知做咩呀!*,,咁之後酸妹怕趕唔到返黎......所以冇睇到阿哥第2場比賽*;,
=]*走嚕!*我地3個走先*.....去到廣場;,阿wing唔想見到鑑明.
. . 所以冇等到佢呀!/*;, 咁之後somui我阿wing3個去影貼紙相嚕 >3<!* ......
影完叫阿wing幫我打俾佢問下佢係邊…點知佢=v=”一開聲就鬧阿wing
*,,之後佢打返黎…搵我聽*,,=v=”咁搵到佢又唔知做咩…咁去m記食野先啦* 食完…係parking
shop個邊見到佢!*好啦...我地去搵芷ying佢地嚕!*佢地都去啦!*,,咁之後行左陣>2<”我同酸妹走返場地先*...嘩!*冇
啦啦落雨/..同somui都淋左小小雨*阿wing同柯ling淋住雨返黎…傻架=v=’咁之後佢地有啫返,,*咁啦..之後行行企企*|!..又睇比賽啦/*,..咁囉 *又輸啦>3<”14比4呀!** 不過刀郎有一球好型呀入得>3<”!*勁呀 …成班係到拍手**好啦
!* 之後睇埋somui個場比賽;,, 阿wing話走先喎柯ling都話走人喎!*咁算啦!-]*之後又打返黎話叫我地等埋佢地兩個條仔先走=v=”*funny~
咁佢地男仔訓話完 *,,咁芷ying又話要走先啦*...咁得我等somui啦*...阿棋同soki陪我一陣囉*之後阿棋話要同我&somui影貼紙相*..;,
=v=”影左好多張呀!*..之後影到8:30*走嚕. . .. 好啦//*返到去話食d野*食啦*9點幾..返家嚕!/*
你要是說我不對...*
只怪跟朋友們玩耍*
那你又怎樣 ?
我只要不說出口而己*
THE END OF MY DIARY TODAY!
`'●*不說話也會換來浮躁大動作更多. ..
|