[CHIU"S DIARY*..]

有時候 寂寞難掩 像不醒的夢靨

..__沉默在結束 都不錯]"

 

2005 年 2 月 7 日  星期一

晴天

對象腿未好返..*又黎boxup過喇+* 熱情 

sorry丫..各位!!呢兩日冇乜心情(應該個個都睇過我info知咩事喇,so.唔提喇!)..所以冇寫到我既dairy呀*+唔好介意!

今朝八點幾就起左身..因為今日要返女排嘛~(不過通常我都係咁早起身+*ka!)

哈哈//之後八點半打左俾阿wing..咁就出左去喇*

嘩..去到昌運m記都係八點八..等左阿wing一個字到..見到阿wing就入左去喇..*

then..我買左個魚柳包餐食..好包..*

食完睇睇錶都係九點一咋..*好啦..我地兩個一致決定..去"window shopping"!(原因係鬼咁早啲舖都未開,咪window shopping囉!)

行行下見到兩件衫..勁想買呀~><!新年新年!!一定要買到!

之後就行左過去大埔體育館個邊喇..*

一去到..嘩..見到林家茵佢地好似傻左咁同我地揮手..*

人有三急..第一時間梗係去廁所啦~*

之後出返黎見到bb佢地到左..*

等多陣..miss wong黎左就入去喇!

一開始叫我地跑五個圈熱身!之後就拎波搓波喇*

今日為左救波..仆左好多次街..*唉..~傷哂!之後就教我地救波既正確姿態~

今日做左二百下對牆殺波..完場之前做左三十下push up,三十下sit up,三十下換腳跳,仲有十五下..唔記得左咩!

後來就要做反應跑..兩次都輸左..*唉~~算!!要做多廿下push up!

之後因為查珊都要同陳彩恩去圖書館~咁我都要過個邊..就一齊行喇..*

去到我同佢地上左圖書館..*then我落返去就見到阿袁琍恩..等左黃水同高嘉蔚成兩個字~

就去左寶湖打波喇..*哈哈..我一路行..就同阿袁琍恩講黃水同高嘉蔚~~!!(天機不可洩漏!)

then去到就打波喇~*打到咁上下..高嘉蔚就走左喇..佢阿媽要同佢去街喎*

之後我地話想去stadium跑下步..點知去到..又洗地!!頂~*

後來袁琍恩同黃水...唉~!!*(唔提~想知問我!)

之後去彩虹食甜品~~之後就走左喇!!哈哈~~*

 

和你吃茶點 那時我最愉快
愉快到未知 經已最尾一塊

   

THE END OF MY DIARY TODAY!

`'●*不說話也會換來浮躁大動作更多. .. 

 

2005-02-08 10:30 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

   



..__沉默在結束 都不錯]"

 

2005 年 2 月 4 日  星期五

陰天

冇心情* 感動 

今日唔打喇...+*

冇心情...*

或者過多幾日先打返...-+*

唔開心...;;#

 

不過點都要恭喜bb你拎左女丙全場總冠*下年女乙加油喇+|*

 

誰離開誰連戲 誰人必須執行李
共你都分享過 這年夏季 曲奇的美味
重提起 仍甜美 來年各有各遠足幾百萬里
願記憶成為營養 倦了補充你力氣

   

THE END OF MY DIARY TODAY!

`'●*不說話也會換來浮躁大動作更多. .. 

 

2005-02-05 10:47 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

   



..__沉默在結束 都不錯]"

 

2005 年 2 月 3 日  星期四

雨天

kaka~~我得左喇..* 開心 

今日陸運好happy呀~!*

勁high..*我第一個比賽就係女丙二百米...*

嘩..未跑過二百..有d淆..*

我個group有陳莉棋喇;江bc喇,芷盈喇..*

一起步個陣我太high..但係又唔想收步..*

差唔多成個彎位我都用中速...*

之後入正路...就跑得快左..不過冇乜用力..*聽到出面有人嗌我加油..*所以都用左五分之三力..*

不過由頭到尾我隔離都冇人..*

哈哈..最好笑係我差唔多到終點個陣差d仆街..*

個陣慢左成秒..*

俾陳莉棋追返少少..*好彩我誓保地位*

都係初賽第一..*

kaka~~!*我行返上去曾子到個陣..miss wong企左係曾子下面..*我去打個招呼囉..*

不過我未打個陣../miss wong已經嗌我話:『陳昭彤,我唔理你呀..你一定要入田徑隊呀。你跑得咁快*』

呀..我又入返田徑喇..*不過miss wong嗌到..冇得唔入..*唉~~算喇..入就入喇*

不過原來跑緊二百既時候..*跳遠已經開始緊..*

不過算喇..*唔跳都冇所謂..*

我要係徑賽拎到獎就得喇..*

kaka..*之後係個看台到緊無聊..一係行..一係企..*之後落左去同miss wong吹水..*

傾傾下聽到我入左二百決!!*

好開心呀!!*睇返個board我係最佳第二成績入決賽..*跑第四線..*不過有個人快過我..就係bb喇*

過多陣之後就lunch lu..*

出去食完lunch之後就100初賽喇*

哈哈...*唔知成績點呢]]

之後返到去就拎學生證借釘鞋..*

keke~~*召集喇..*

我落去喇..*我個group加埋我都係得四個人跑咋*

頂..*咁少人..*

開跑之後我用我左五分二之力跑..*

哈哈...*點知又係第一..*

太開心喇..*

之後就跑家際四乘四喇*

我地當時好嘈...*

聽唔到一百決賽名單..*

之後行到過去board之先我一百以最快成績入決賽><*

好開心呀~~*第二成績係呂呂...*

哎呀!~決賽對住兩個勁人..*

><!要加油之得..*

四乘四佢地三個要我跑第四棒呀..*

唉..算..~~*

不過佢地跑個陣睇佢地跑個樣我見到佢地都好努力咁跑..*

kaka*到阿珊交棒俾我喇..*

一開頭我用中速..*但係到三百米到四百米之後我都冇乜氣喇..*

差d多終點到我用哂力咁衝過去..*亞軍呀><!!*好開心呀~*

不過跑完之後我成個仆左係到..隻腳係咁抽筋><!勁痛..*

不過幾辛苦都值得架*kaka~後來啲師姐幫我搓下隻腳..*

先冇咁痛..*~~!放個陣miss wong叫我地運動員代表留一留低../*

呀..我,細蘇同陳莉棋聽日閉幕禮要幫曾子女丙拎獎呀*

聽日仲有四項要跑呀~*

不過盡力喇*

我要有好成績呀><!!*

try my best!!*

 

球場上快樂戰死 才合理
這世界下下比賽 你我鬥快參賽 再鬥可愛

   

THE END OF MY DIARY TODAY!

`'●*不說話也會換來浮躁大動作更多. .. 

 

2005-02-03 08:14 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

   



tungz
暱稱: 昭TunG*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-24
.. 我真的受傷了!
100問*
悶*
閉上眼..默念三遍
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋