|
sorry丫..各位!!呢兩日冇乜心情(應該個個都睇過我info知咩事喇,so.唔提喇!)..所以冇寫到我既dairy呀*+唔好介意!
今朝八點幾就起左身..因為今日要返女排嘛~(不過通常我都係咁早起身+*ka!)
哈哈//之後八點半打左俾阿wing..咁就出左去喇*
嘩..去到昌運m記都係八點八..等左阿wing一個字到..見到阿wing就入左去喇..*
then..我買左個魚柳包餐食..好包..*
食完睇睇錶都係九點一咋..*好啦..我地兩個一致決定..去"window shopping"!(原因係鬼咁早啲舖都未開,咪window shopping囉!)
行行下見到兩件衫..勁想買呀~><!新年新年!!一定要買到!
之後就行左過去大埔體育館個邊喇..*
一去到..嘩..見到林家茵佢地好似傻左咁同我地揮手..*
人有三急..第一時間梗係去廁所啦~*
之後出返黎見到bb佢地到左..*
等多陣..miss wong黎左就入去喇!
一開始叫我地跑五個圈熱身!之後就拎波搓波喇*
今日為左救波..仆左好多次街..*唉..~傷哂!之後就教我地救波既正確姿態~
今日做左二百下對牆殺波..完場之前做左三十下push up,三十下sit up,三十下換腳跳,仲有十五下..唔記得左咩!
後來就要做反應跑..兩次都輸左..*唉~~算!!要做多廿下push up!
之後因為查珊都要同陳彩恩去圖書館~咁我都要過個邊..就一齊行喇..*
去到我同佢地上左圖書館..*then我落返去就見到阿袁琍恩..等左黃水同高嘉蔚成兩個字~
就去左寶湖打波喇..*哈哈..我一路行..就同阿袁琍恩講黃水同高嘉蔚~~!!(天機不可洩漏!)
then去到就打波喇~*打到咁上下..高嘉蔚就走左喇..佢阿媽要同佢去街喎*
之後我地話想去stadium跑下步..點知去到..又洗地!!頂~*
後來袁琍恩同黃水...唉~!!*(唔提~想知問我!)
之後去彩虹食甜品~~之後就走左喇!!哈哈~~*
和你吃茶點 那時我最愉快
愉快到未知 經已最尾一塊
THE END OF MY DIARY TODAY!
`'●*不說話也會換來浮躁大動作更多. ..
|