|
..__沉默在結束 都不錯]"
|
|
2005 年 2 月 18 日 星期五  |

| |
|
開學記..* 
|
|
返學喇....*哈~
不過算喇....咪又係欠文功課...*
冇一日做哂功課架我..*~
好了....放學喇..*陪佢地係咁行...*
阿wing帶個波返黎...*但係冇打到..*
咁又五點半喇,..*回家...!!!
返到去..冇野做..*
又過左日喇..+-*
明知單戀驚險 但我還末脫險
如果初戀膚淺 怎麼我會興奮狂熱
THE END OF MY DIARY TODAY!
`'●*不說話也會換來浮躁大動作更多. ..
|
刊登時間︰2005-02-19 04:58 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

..__沉默在結束 都不錯]"
|
|
2005 年 2 月 17 日 星期四  |

| |
|
一個禮拜冇寫到lu..* 
|
|
又冇心情寫,冇寫成個禮拜喇..*聽日返學喇...*
今日未好返哂....又去boxup過lu...*
我指既boxup..係女排練習...*
唉..>>今日冇咩點既..不過淋住雨打囉...*
好攰下..*
放左我同阿wing就叫君哥,施茂同八婆彥出黎喇..+*
查珊同我地一齊去食飯...*
食完我地去打波...*
好笑丫..."施茂飛拖"~*
之後四點半到就返屋企lu..*
返到屋企冇野做...又on喇*~~!
見冇寫咁耐咪寫下囉...*哈~~訓lu..*
捱世界 好玩嘛?
人情世故 凶險吧
求你告訴我不算可怕
THE END OF MY DIARY TODAY!
`'●*不說話也會換來浮躁大動作更多. ..
|
刊登時間︰2005-02-19 04:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

..__沉默在結束 都不錯]"
|
|
2005 年 2 月 10 日 星期四  |

| |
|
又吽過* 
|
|
年初二..*
開年丫...*
不過...成日係屋企都係對住部電腦..*~~
岩岩老豆返黎俾左封利是我..話係隔離home俾架喎~~*
是但喇..*咪又係十蚊封!!*
好想去行街丫..*[[聽日要去"守夜"丫==~*
嗚!!*要初四之後先可以去行丫..*!!
我咩都要買!!!+-*睇住黎喇~*
同是天涯淪落人
在這傷心者通道上同行
THE END OF MY DIARY TODAY!
`'●*不說話也會換來浮躁大動作更多. ..
|
刊登時間︰2005-02-10 06:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|