| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 16 日 星期六  |
| 2008-08-16 |
2008奧馬表演終於告一段落 .
這幾天都穿著漂亮的排鼓衫拍照, 還有外國人的讚賞, 很滿足-v-
waiting for 詩 & kaki s' photos~
|
| 刊登時間:2008-08-16 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 11 日 星期一  |
2008 年 7 月 31 日 星期四  |
| 2008-07-31 |
期待6A re-u,,
三年沒見, 不知他們和她們現在怎樣了呢?
還記得6年級教育營的時候 ...
現在想起實在很白痴 - -
3年過去, 還不是老樣子?
早陣子收到了一封從小學寄來的信,
很疑惑,
打開後發現原來是小六時在教育營寫給自己的信!!
嘩, 我邊看邊笑, 沒想到自己那時那麼有童真 ...
由於內容太白痴, 我不會讓人看的\/!
|
| 刊登時間:2008-07-31 12:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-07-27 |
容許我用口語發洩下 -3-
今日綵排真係熱到變態, 我企咗一陣己經濕晒, 件PE衫有個背心印..
之後跳第一次, 喺沙地呀, 唔知點解手腳好攰 .
跳完我feel到我將會中暑 .
跟住第二次, 跳到中間有人暈低, 我都開始覺得唔妥,
個人暈暈地, 有d想嘔, 之後越嚟越嚴重, 對眼睇野好白, 好多雪花 .
於是我同個工作人員講 .
喺我就嚟暈低嘅時候, 音樂停咗, 我地返晒去陰涼地方(thank god ! )
我腳步浮浮.. 超想嘔/ \
好在坐低休息, 飲下水, 兩分鐘後已經冇事 .
我喺陽光下曬咗幾個字到就有野啦, 睇下而家d太陽幾勁
根本就唔應該喺咁熱嘅天氣下綵排啦 
熱都唔緊要, 問題係冇風, 空氣唔流通, 好焗 +\/+
仲要係最熱最唔舒服嘅時間 ..
好在去到11點幾就腰斬唔綵排, 因為太酷熱
佢仲要綵排嘅話, 我一出去即刻暈俾佢睇xp
anyway, 而家冇事=)
|
| 刊登時間:2008-07-27 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 25 日 星期五  |
| 2008-07-25 |
原來是今天公佈分班, 我一直以為是27號 <3
是C班, 其實早知, C班怎會入不到?
不過一直看其他班的情況, 發現有一部分的C班人是我認識的!
呵呵, 很開心, F4生活應該不錯 -v-
晞敏啊晞敏, 你快點回港吧! 我很想你啊!
|
| 刊登時間:2008-07-25 06:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 35 | »
|