tykmichelle
暱稱: michelle
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2009-02-09
2009-02-02
2009-01-27
2009-01-25
2009-01-02
文章分類
全部 (171)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Anna媽*!XANGA
LokYin`
MST Online
TracyWong's XANGA
Yahoo!
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 96
今日人氣: 0
累積人氣: 3287
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 16 日  星期六   晴天


2008-08-16

 

2008奧馬表演終於告一段落 .

這幾天都穿著漂亮的排鼓衫拍照, 還有外國人的讚賞, 很滿足-v-

  

waiting for 詩 & kaki s' photos~

 

刊登時間:2008-08-16 10:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 8 月 11 日  星期一   晴天


2008-08-11

 

睇奧運, 唔打~

 

刊登時間:2008-08-11 08:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 7 月 31 日  星期四   晴天


2008-07-31

 

期待6A re-u,,

三年沒見, 不知他們和她們現在怎樣了呢? 

還記得6年級教育營的時候 ...

現在想起實在很白痴  -        -

3年過去, 還不是老樣子?

  

早陣子收到了一封從小學寄來的信,

很疑惑,

打開後發現原來是小六時在教育營寫給自己的信!!

嘩, 我邊看邊笑, 沒想到自己那時那麼有童真 ...

  

  由於內容太白痴, 我不會讓人看的\/!

 

刊登時間:2008-07-31 12:21 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 7 月 27 日  星期日   酷熱


2008-07-27

 

容許我用口語發洩下 -3-

  

今日綵排真係熱到變態, 我企咗一陣己經濕晒, 件PE衫有個背心印..

之後跳第一次, 喺沙地呀, 唔知點解手腳好攰 .

跳完我feel到我將會中暑 .

跟住第二次, 跳到中間有人暈低, 我都開始覺得唔妥,

個人暈暈地, 有d想嘔, 之後越嚟越嚴重, 對眼睇野好白, 好多雪花 .

於是我同個工作人員講 .

喺我就嚟暈低嘅時候, 音樂停咗, 我地返晒去陰涼地方(thank god ! )

我腳步浮浮.. 超想嘔/         \

好在坐低休息, 飲下水, 兩分鐘後已經冇事 .

  

我喺陽光下曬咗幾個字到就有野啦, 睇下而家d太陽幾勁

  

根本就唔應該喺咁熱嘅天氣下綵排啦

熱都唔緊要, 問題係冇風, 空氣唔流通, 好焗 +\/+

仲要係最熱最唔舒服嘅時間 ..

  

好在去到11點幾就腰斬唔綵排, 因為太酷熱

佢仲要綵排嘅話, 我一出去即刻暈俾佢睇xp

  

anyway, 而家冇事=)

  

 

  

刊登時間:2008-07-27 07:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 7 月 25 日  星期五   晴天


2008-07-25

 

原來是今天公佈分班, 我一直以為是27號 <3

 

是C班, 其實早知, C班怎會入不到?

不過一直看其他班的情況, 發現有一部分的C班人是我認識的!

呵呵, 很開心, F4生活應該不錯 -v-

 

晞敏啊晞敏, 你快點回港吧! 我很想你啊!

 

刊登時間:2008-07-25 06:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]