lunch time 果陣,我唔知為左 d 咩喊左出黎,我返學之前可能有 d 唔 happy ,
之後又再比人罵左一罵,就可能係因為咁而喊左出黎 lo !!好灰呀.......
之後放學之後要打波,but我仲要去學校既"保雜斑",miss 葉就叫我問下果個miss o 唔 ok la,
miss 話 ok 我咪落左黎打波 lo ,無 la la miss Tam行左過黎話上去"保雜" lo 。
我解完釋之後果個xx miss Tam 搵呀 miss Wong 黎 lo ,跟住miss Wong係到罵我 lo 。
好彩 miss 葉行左過黎幫我解圍,i love you miss 葉!!!跟住佢地叫我上去"保雜",
好彩果陣已經 4:12 好彩就到 4:30 !!放得!!,之後落番去打波,好辛苦=.= but 好好玩呀 ^^"
我最 love 打排球呀,哈~~諗起今日真係行衰運呀 !!!
|