今日...........今日要做曬d暑假作業.......... 嗚.......有一半暑假作業未做架!!!做死人la!~有sick架!!!!好彩做曬la~!
今日仲有一樣野好慘架!!!!就係唔想出街果時...........冇錯~就係要出街la.............he~