今朝有小小唔舒服,but我呀媽"big"我返學。好慘呀......嗚=.=
由第一堂開始一路 都有d唔舒服,到左中"屎"堂係陳k開始做畫劇果震我就"云"左一陣,
我由出細開始都未試過"云"注意:[唔係訓左覺,真係"云"左。]
"云"完之後唔知why我覺得有浮緊既feel。我有問題tim........
我諗我"云左一分鐘到la !!!
今日比賽好緊張!!!對Wong Fung Ling,好驚lose,but都win左。
上次明明見到Wong Fung Ling可以do到3傳,but今日佢地冇do到。
雖然win左,but我都係唔happy,i don’t 知 why!!!
入到12強咪係一樣會lose,就算win到Li Fook Hing,
都win唔到St. Stephen Stanley 啦!! 好灰呀........
今日琳琳打比我,話番school打波。本來我都好想去,
but我唔想見到某d人囉。搞到我冇得打波,好乞人憎呀果d人。
聽日比賽la!~好緊張,win左就可以進入決賽lu。
今日同排球隊既某人係電話到大爆秘密,傾到勁happy!!!
所以話,我係唔守得秘密既。hehe~
好奈之前同表妹影既貼紙相!!!