今日放學之後要去enghish "簿" 習"斑",hehe~
好慘! 4:30先走得.....最慘係唔識人!!
今日放學之後要重默,但係我琴日冇溫過囉!so我同冼翠一齊出"cat", happy 。
跟住去左打波,原來係do體能.......灰囉......然後去左m記食野,d人走曬,得番我.嘉寶.樂霖. 佢地講d野勁搞笑囉!!
樂霖話同嘉寶say過自己有個"食開心樂園餐最多"掌" "囉,嘉寶信喎!!笑到呀媽咁呀我。
今日比賽win左 Victoria Gov't ,勁happy。
再win多場就可以入決賽la!!!
今日仲同呀珊,呀明去影貼紙相...
影得ok 靚架.....