Carmen
Simple Life, Happy Life~
umbrellachan
暱稱: Carmen
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-26
阿密特 - 分生
蘇打綠-無眠 (國語版)
Goodbye My Love
2010-10-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 12 月 19 日  星期三 晴天
又一個無聊N問

( 一 )
1 : 傳給你的人是誰? Gloria Xanga
2 : 他是你寶貝麻? 寶貝女
3 : 你認識他多久? 3個多月
4 : 他正 ` 還是醜 ` 還是帥 ? 美女一個,大把人追
5 : 對他說一句話? Be Tough, be Happy!

( 二 ) 麻吉
1 : 說出你最好的朋友 ? 兄弟太多
2 : 你的寶貝很多個嗎? 一個
3 : 你朋友有同性戀嗎? 有
4 : 會不會討厭同性戀? 不會
5 : 妳會喜歡上好朋友嗎?不太有可能


( 三 ) 感情
1 : 你有情人嗎?有
2 : 覺得最浪漫的地方? 兩個人一起的地方
3 : 你曾經親過你情人嗎? 有
4 : 對情人說過最甜蜜的一句話? 每一句
5 : 想跟你的情人在一起到何時? =___=有人會答有期限既咩!?

( 四 ) 飲食
1 : 你最愛吃的食物? 好味既
2 : 你最愛喝的飲料?  好飲既
3 : 喜歡麥當勞這個地方麻? 不
4 : 愛吃烤肉嗎? 好味的就愛
5 : 愛吃火鍋嗎? 好味的就愛

 

( 五 ) 興趣
1 : 喜歡甚麼運動? 床上的~
2 : 接上題 、為何喜歡?你玩下咪知
3 : 最愛跟誰一起運動? 難度同你?!傻jo!

4 : 你最喜歡做的事? 愛
5 : 喜歡跑步嗎? 一點也不


( 六 )雜七雜八
1 : 最愛的節目? 咩節目先得架!!
2 : 接上題 、為何喜歡? 妖
3 : 及時通幾號? 成條問題都係錯
4 : 最愛誰? Honey
5 : 你(妳)是男的 ` 還是女的? 我無棍
16 : 有老公嗎? 我嫁唔出
7 : 有老婆嗎? 無人肯嫁我

8 : 天塌了' 怎麼辦? 齊齊攬住死,幾咁滿足!

9 : 戀愛感覺好嗎?  睇對象
10 : 鞋子穿幾號? 37
11 : 最愛的明星? 無
12 : 最愛的場所? 同Honey去邊都好

13 : 喜歡哪個牌子的什麼東西? 又無講咩產品,你叫我點答!
14 : 麥當勞叔叔幾歲? 自己問佢

15 : 肯德基爺爺幾歲? 叫麥叔幫你問

16 : 喜歡菜市場嗎? 有得買野食就好
17 : 都跟誰逛街? 一齊會開心既人
18 : 都跟誰拍貼? fd/Honey
19 : 推薦一個逛街去處?屋企

21 : 現在幾點? 05:48 pm
22 : 想睡嗎? 不(我沒有講大話!)
23 : 今天有見到誰?Honey/潤/福,路人甲.......
24 : 會不會討厭傳給你問卷的人? 痴x線
25 : 這個問卷很多嗎?  很少

26 : 豬年` 有什麼願望? 我要錢
27 : 高中想讀哪大學呢? 讀到就算la!仲要想讀邊間 ?!

28 : 有沒有暗戀對像? 我淨係識明戀
29 : 會聽你說心事的BABY是誰? Honey/fd
30 : 支援你的BABY是誰? honey/fd
31 : 你認識的人中` 誰最正? 火星黎既朋友
32 : 你認識的人中` 誰最帥? 火星黎既朋友
33 : 想跟哪個明星發生關係? 傻X jo!?
34 : 想去哪一個國家? 歐洲
35 : 想生混血兒嗎? 我對雜種人無興趣

刊登時間︰2007-12-19 05:52 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 17 日  星期一 晴天
崇拜
梁靜茹 崇拜
作詞:陳沒  作曲:彭學斌

你的姿態你的青睞 我存在在你的存在
你以為愛就是被愛 你揮霍了我的崇拜

我活了 我愛了 我都不管了 心愛到瘋了恨到算了就好了
可能的 可以的 真的可惜了 幸福好不容易怎你卻不敢了呢

我還以為我們能 不同於別人
我還以為不可能的 不會不可能

你的姿態你的青睞 我存在在你的存在
你以為愛就是被愛 你揮霍了我的崇拜

風箏有風海豚有海 我存在在我的存在

所以明白 所以離開 所以不再為愛而愛 自己存在 在你之外

 

真係好好聲!

刊登時間︰2007-12-17 02:25 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 9 日  星期日 晴天
繼續無網上!!!

 踏入第二個無得上網既星期...

我好奇怪點解我仲可以生存得到...

刊登時間︰2007-12-09 12:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 5 日  星期三 晴天
上網

一個星期無得上網...

要了我的命!!!!

比死更難受~

 

總覺得遲早會糖尿病~呵

刊登時間︰2007-12-05 07:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 11 月 29 日  星期四 晴天
打邊爐

今日番去洗完廁所,

之後同HayHay出MK,

咁我就比jo我既第一次佢la...>_<

我第一次捐血 =P

拮手指,唔痛;

拮血管,唔通;

捐完,拎番支針出黎,痛到叫囂!!!!

我第一次捐血捐450cc lor~同HayHay一樣咁多=___=

 

之後去打邊爐,

放飛機唔想去,唔緊要,

唔該唔好比D Kai既藉口我,

人多我又係咁玩,

人少我又係咁玩,

唔好誓神劈願話去之後比個kai爆既藉口我~

我唔受呢一套~

Finally~有我、HayHay、Kai潤、Kai福、Rowan、Flora、Westly、狼仔去。

兩個Kai 爆落錯車lor~想唔話佢7都唔得~!!!

好開心咁過jo呢餐飯~多謝晒!

刊登時間︰2007-11-29 10:48 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]