| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 11 月 9 日 星期五 |
 | |
| 拉麵~ |
今晚一個人係尖沙咀吃了個久違拉麵,
味道好像有點變了...
到底是店子的味道改變了,
還是我美化了過去的記憶呢?

說到底,還是一碗很不錯的九州拉麵~
右上角的是蒜蓉,落激多。
今晚口臭得要命!!haha!!~
全餐$52.8,可以接受既價錢~
康竜- 尖沙咀7咸道南(科學館對面)
|
| 刊登時間︰2007-11-09 12:13 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 11 月 8 日 星期四 |
 | |
| 食食食+喵喵喵 |
好幾日未有寫blog了!~
星期二,同Jo JO,BeTTy, 潤, RInkO去銅鑼灣行街街~
去jo阿貓地攤hea hea hea~




好可愛既喵喵a...個個都玩到傻jo~hahaha
連開頭驚既RinKo都會同喵喵玩下lu~
之後火星人一齊加入去食飯,
鵝頸橋街市,
辣酒煮花螺,正~
啤酒,爽!!!
不過有人有得睇無得食~wahahahaha~ |
| 刊登時間︰2007-11-09 12:03 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 11 月 5 日 星期一 |
 | |
| home |
What is the meaning of "HOME"?
Why I can't do what I want?
I am not playing all the time.
You can't impose your mind on me.
I have my own cerebration.
I feel unhappy...
I just want to try my best and do what I think right.... |
| 刊登時間︰2007-11-05 01:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 11 月 4 日 星期日 |
 | |
| 喵喵喵喵喵 |
我要喵喵...
養喵喵...
養喵喵...
全屋都係喵!!!
咁你就會無位訓 la~wahahahaha~ |
| 刊登時間︰2007-11-04 01:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 27 | »
|