| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 9 月 15 日 星期六 |
 | |
| 世事 |
世事,
有時好出人意表,
從來都沒有想過有可能發生的事,
偏偏就是發生了。
是好事?是壞事?
我不知...
我只知道現在我開心滿足~
如果那個人能消失的話....
|
| 刊登時間︰2007-09-15 11:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 9 月 14 日 星期五 |
 | |
| school life |
尋日番學洗廁所a嬸堂,玩足一堂,笑足全程!!
前面K峰仲得,拎部Notebook係度睇戲!!
跟住仲要發生大逃亡事件,爆笑!!
之後同Hay Hay同潤潤行街,
教Hay bio Psy,
佢好白痴a~wahahahaaha~
果個煩人又煩住我,好黑人憎a!!!!
我今日放工過得好開心,
多謝你wor~火星人!!ha~ |
| 刊登時間︰2007-09-14 10:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 9 月 13 日 星期四 |
 | |
| 有仇嗎....!? |
Biologyical Psychology
我同你有仇嗎....!?
累得要死....
Betty畫既 Monkey Mikey好正,
放學同潤潤漫步又一城,
之後同LJ, Keith同Oil一齊溫bio psy,
跟住係Library搬jo兩同厚過我塊面皮既書番家溫!!!!
番到公司,MSN + 溫書 =成晚!!haha
好在放工果陣ET接我幫我拎書番屋企!!多謝你wor~
今晚無咩心情溫書,同"Liver"講緊電話!!haha~
兄弟,有D野值唔值得你自己知既,
無謂要成班手足擔心你,
怕痛唔係藉口黎,
見到你今日個樣,
我hurt架!! |
| 刊登時間︰2007-09-13 01:58 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 9 月 11 日 星期二 |
 | |
| 從10:30到10:30 |
又是一個Peter的星期一,
我想...如果這一天不是要整天對著Peter的話,
還會不會顯得Andrew的堂那麼珍貴呢 ?!
十點半番學,五點半放學,六點鐘番工,十點鐘放工...
這麼充實的日子...遺忘了很久...
五時五十分從旺角地鐵站走回公司的那段路上,
突然間比一股孤寂的感覺圍繞著心頭,
有一股想狠狠地嚎哭一場的衝動,
幸好只是衝動而已...
但寂靜和孤單的感覺,
久久也揮之不去...
好榮幸識到新的一班同學,
久遺了的校園生活,
好多謝你地,為我提供了一點支柱。 |
| 刊登時間︰2007-09-11 01:39 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 9 月 10 日 星期一 |
 | |
| 終於有日假放... |
終於有日假放...
算做好hea咁十點半起身...
之後衰B就同Billy就上jo黎練琴and have breakfast...
跟住去睇戲...一套"窺"戲!!
"窺兇殺人"套戲有4份3係悶既,
果4分1係攞戲黎做先有既驚~OK晒!!
睇完行jo陣街,
同a婆a媽Alan一齊去又一城食飯,
好開心...
唉~希望成日都可以咁開心la~ |
| 刊登時間︰2007-09-10 01:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | »
|