| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 8 月 31 日 星期五 |
 | |
| 太似了嗎?! |
尋日我見到一個近同學仔,
無論五觀、眼鏡、聲音、同舉止同你有相似既地方...
我已經三年沒有見過你...
當年你走...你知道哭得我多悽愴嗎?!
見到佢,
會令我想起你想得太多...
也想起了很多以前的事...
也對佢產生了異樣的情感,
單純地因為與你的相似而心動...
人真是奇怪的生物,
明知道不一樣,
可是還要把頭栽進去....
今早,我跟你說了這件事,
我後悔我只有了msn mobile,
沒有save下你對我說的話,
雖然知道你是在哄我,
可是我已經很開心la~
你快D番黎比我見下你la~haha!!
我諗我需要去分散我的注意力,
否則應該有一日會"抓狂"!!
|
| 刊登時間︰2007-08-31 07:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 8 月 24 日 星期五 |
 | |
| 牛肉~ |
呢排因為五豐行既問題,
新鮮牛肉貴jo好多~
咁我媽同我講,
"咪唔會你地大陸牛lor,我地食美國肥年,澳洲、日本和牛!! "
之後我話,
"佢幾貴都唔關我事...
因為我唔食得牛肉...=_=討厭!!!" |
| 刊登時間︰2007-08-24 01:57 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 多謝~ |
好想好好多謝身邊每位關心我既人...
多謝他們會為我分擔我的煩惱,
也分享我的喜悅~
好好的再次道謝~特別係我果位神神化化既哥哥~ |
| 刊登時間︰2007-08-18 12:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 8 月 16 日 星期四 |
 | |
| Tommy |
又落雨la...
好煩!!!!
今日去深水埗食咗一個Lunch~
之後去TST hea 咗一hea !!
番屋企好突然咁樣心血來潮洗咗一張被~
之後去咗Causeway Bay,
又番番TST...
陪人去Tommy買衫,
有得睇,無得買...ok灰~嘿嘿 |
| 刊登時間︰2007-08-16 11:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | »
|