| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 9 月 30 日 星期日 |
 | |
| 伍思凱 |
伍思凱唱菊花台,超正!!!!
不只是朋友....爆正~
呢排真係新不如舊~
|
| 刊登時間︰2007-09-30 03:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| Road~ |
這條路走上了就決意的走上,
只有黑白,沒有灰色的地方~
的確黑與白從來只是一線之隔...
對朋友如是,
對戀人也是如此...
可是,
人生的灰色地帶實在太多,
唯有..
盡量去令到自己愛恨分明,
來減少這種矛盾~ |
| 刊登時間︰2007-09-30 12:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 9 月 27 日 星期四 |
 | |
| 下雨~ |
人們常說:下雨天令人感覺灰暗、煩悶、鬱鬱不歡....
可是我覺得下雨雖然是比較麻煩,
但是下 雨就像是為整個城市沖洗乾淨,
就像為人們洗滌心靈一樣,
帶來清新的感覺。
其實好多事,只要換個角度去看看,
人就會過得輕鬆開心得多~
中秋節...願大家能珍惜身邊所擁有的~ |
| 刊登時間︰2007-09-27 03:28 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 變態!!!? |
星期二(25/9)放工去jo cafe搵
Hay少, Mikey&家嫂, Jonna, Betty, Rowan, Ocean, Flora, Wing, Jessica, 毛毛, LJ, Rinko....好多人~
跟住...硬係覺得少緊D野...
就同毛毛+LJ+Jonna+毛毛's fd+LJ's fd衝jo落銅鑼灣飲酒!!!
$250任飲,抵!!!
之後Jonna去jo我度訓~
佢都真係好訓得,仲訓得耐過我~haha~
今晚去jo火星人同車+車女打邊爐,佢屋企D喵喵好好玩!!!
拎住黎玩!!!!wahahaha~比人話我變態!!! |
| 刊登時間︰2007-09-27 02:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 9 月 25 日 星期二 |
 | |
| 中秋節~ |
中節秋了...
可是我不愛月餅這個項目...
我還是回到端午去吧~
不過...端午會熱死人....
今日好累...可是很開心~
My pretty Betty.... Happy Birthday~ |
| 刊登時間︰2007-09-25 01:11 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | »
|