| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 9 月 9 日 星期日 |
 | |
| 零晨4時50分 |
終於番到屋企la....
啱啱沖完涼~
真係一個又開心,又突然,又痛心,又難忘的晚上!!
呵呵~好累...
訓先!!
|
| 刊登時間︰2007-09-09 04:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 9 月 6 日 星期四 |
 | |
| 2007-09-06 |
I really feel lonely.... |
| 刊登時間︰2007-09-06 01:06 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 9 月 4 日 星期二 |
 | |
| 被吵醒的一天! |
今朝因a爸大叫的一句"我件恤衫唔見咗 !!"
而醒了...就再睡不了....唉~
尋日上了那見鬼的Peter堂,
好在有私人翻譯+秘書+補習跟住上堂,
如果唔係就...shit la!!!!!
呵呵~多謝你尋日陪我上堂wor~BeBe~! |
| 刊登時間︰2007-09-04 07:49 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 9 月 3 日 星期一 |
 | |
| YA~ |
30/8, 31/8
兩日o-day,我討厭treasure hunt...
行來行去!!!想累死本小姐嗎!?
幾好玩既game,
玩遊戲原本就係要投入咁玩架la,
個個都hea 下hea下咁,
邊度會刺激!!
好在有人陪我癲,齊齊搞氣氛~
10個人齊齊食KFC!!幾好a~haha
我決定了離開快做了半年的公司...
想好好去享受這兩年的學校生活~
識了很多很好玩的同學仔,
希望開開心心咁過呢幾年既時間...
另一件事
其實你對我所說的是認真還是哄我,
我都分得出...
雖然知道你是哄我,
可是也會有窩心的感覺,
至少...
你還會去哄我吧~
有人哄,何樂而不為!
哈~哈~ |
| 刊登時間︰2007-09-03 03:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 9 月 2 日 星期日 |
 | |
| 矛盾~ |
從來人生就係充滿著矛盾,
明知不可為而為知!!
不過幸好...
深得優良傳統,吾乃多情種是也~ha~
多情劍客無情劍~ |
| 刊登時間︰2007-09-02 01:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | »
|