生日la!!
廿歲la!!!
老餅la!!!!
廿歲,
今年係最多人同我講生日快樂既一年,
亦都係我番咁多年學最開心既一年,
好多謝我既同學們帶給我這一個,
我永遠都不會忘記得生日...
我要多謝好多人:Hay, Liver, Mikey, Betty, 能能, LJ, Ronic, Ocean, Flora
同埋成個Group 2同埋其班既同學,kevin, a 晴等等,真係多到數唔晒,癲喪的一日!!
故事要由朝早的早餐開始講,
話說今朝同Liver, Hay, Betty, Mikey食早餐,
Mikey叫野飲想叫杯熱咖啡但係唔小心講jo個"凍"出黎,
之後就爆粗"shit"就變成佢想要杯"凍shit!",
我地就話,呢度係Delifrance黎,
無"凍shit"架!!!
佢比我地串足一日,呢個應該會係一個串足一年既笑話黎!!!
因此,Betty係Learning既時候畫jo呢副畫!!

之後上Every day life堂放完break,
成班夾埋一齊唱生日歌,
仲有一張係Betty畫,同埋入面全班寫晒野係度既生日卡比我,
真係感動到爆炸jo!!!!
仲有一張係能能寫比我既卡!!能能, Be happy~
跟住行去食飯Kevin佢地班成埋係平台度叫上二樓同我講生日快樂!!!
High爆!!
之後一行人去jo Delifrance食Lunch!!
Delifrance again!!!佢地送jo一袋禮物比我,都係我鐘意既野黎!!!
又一個多謝死~感激不盡果隻!
好鬼矇,激死朕!!
美女與野獸!!!咁梗係我係野獸la~haha
之後上Herburt堂,姐係都係Learning堂la!
收到a晴送比我既蛋糕,多謝a晴!!

禮物全圖,呢張唔用大張唔得la!!!
仲有枝潤潤送比我既香水,
我勁鐘意個味!!多謝你~潤潤!

放學同Alan去jo西貢食飯,
其實咁樣簡簡單單都幾舒服a~呵呵!!!
超級勁滿足既一日!!!多謝晒你地~ |