| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 11 月 29 日 星期四 |
 | |
| 甩難!? |
今日大家有脫苦海既感覺,
Intro psy quiz之後就21人奮力衝去唱K!!!!!!
班中唱得之人太多la!~我不夠好了!~
約埋聽晚打邊爐,太高興了!!
|
| 刊登時間︰2007-11-29 02:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 11 月 27 日 星期二 |
 | |
| 手痛 |
Assignment+
presentation+
quiz+
project+
msn+
online game
=後遺症
=膞頭痛...
媽的!!
隻手拎唔起...=____=
P.S:開始凍,小心別著涼...(最應該同自己講既說話) |
| 刊登時間︰2007-11-27 02:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 尾升 |
呢個semi,又差唔多到尾升...
呢3個月係開心、混亂、充實、癲狂中度過!!
時間過得真係快,
從來都無諗過會識到一班咁既同學,做一D咁既行為;
無諗過我可以一次過寫二千字既assignment;
無諗過你離開我之後,我真係會開心好多;
自覺有盡力讀、盡力玩、盡力笑、盡力愛...
不想再錯過得太多,
畢竟,從前失的已經不少了。 |
| 刊登時間︰2007-11-27 02:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 11 月 25 日 星期日 |
 | |
| 大家的第一次 |
23/11(五)
終於趕起了L&M同Intro psy既assignment同project,
於肆一晚lor~呵呵!!
潤、Betty、JoJo、的的、Hay Hay、Kevin(kawaii)、外星人去無名飲野。
好好好,要醉a ma~~飲飲飲lor~呵呵
臭潤飲到嘔到成枱係,仲要碌落樓梯,要Rinko同Lily的佢番屋企。(PS:佢第二日完全忘記自己7既行為!!)
的的同HayHay一個攬垃圾筒、一個攬酒筒嘔嘔嘔!!!
笑爆嘴!!!
多謝Betty、HayHay、同潤潤比jo寶貴既第一次我!!!
不約而同的一句說話:
一條橡根扯得太緊係會斷架!!
知道la...知道la~控制不了ma~
你地會幫我放鬆既~>3<"錫晒你地!!!
最緊要既係,我而家有你~ |
| 刊登時間︰2007-11-25 10:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 27 | »
|