今日同家姐and徒弟去做功課 系M記食野 突然有人問d.度有冇人啦? 我地話冇 距地坐低 我地坐咗系度,就快食完野 距地未問我地就叫人黎汁野 最火就系個吖叔話我地囖 距話你地有冇禮貌噶! 食完又唔走 我一拖幾個人 我唔系逼你地啊 你地有權可以唔走!!! 大佬啊!你咁講仲話唔系逼我地 鬼信啊! 我地好心讓位俾你 我地走唔走關你鬼事啊! 我中意啊!吹啊!!! 唔望你地出街俾車撞死 行路仆死... 訓教猝死... 食野啃死...
今日睇到分班結果 去咗B班啊! 俾我估中...! ABC班去過曬.. 同阿妹一班..!太好喇! 要同wing wing,吳麗麗,家姐,珊珊分開!!! 吳麗麗你要對wing wing好d.啊! 如果唔系,我唔放過你... 唔知邊個系班主任呢? 唔會忘記你們(2A)帶給的歡樂
琴晚去咗徒弟屋企訓 d.晚破咗我好多記錄 第一次10點出街,好夜啊!! 第一次凌晨4點半先訓 第一次訓到12點幾...好晏啊!! 不過,好好玩! 真系衰,做咗成日嘅電燈膽 阻住咗徒弟同距嘅條談情(好鬼骨痹....) 兩個難捨難離...傾電話啫!!!使唔使啊? 傍觀者傷啊!!!(傷心ing) 媽咪你幾時翻啊??? 好掛住你!!
翻黎啦! 哈哈哈.. 今次翻去有好大收穫 翻去同d.舊同學去玩 之後,叫咗2個男仔黎 勁無奈嘅事就發生喇...... 翻咗鄉下 吖爺間屋裝修完 靚咗好多!!! 見翻一個由細玩到大嘅兄弟 距就快高長大...我就.... 螢火蟲真系好靚... 第一次見...
今日........ 凌晨唔知幾點吹強風 攪到冇覺好訓! 成晚聽住d.風吹 朝早6點幾俾3條SMS震醒! 之後,訓唔著! 到我訓得著果陣.... 又俾吖爸嘈醒話要去飲茶... 今次仲遠,去到青衣 仲要同埋d.我唔識嘅人一齊 咁俾人話我唔出聲 真系嬲!!! 12點3就走人 去總部考試 首先,考筆試 真系慘,第一題就錯咗 唉..... 跟住就系實習試 包到手都震! 不過,都ok喇!!!