今日晨咁早起身! 打俾徒弟...距話系自修室 見無聊就去搵距!!! 睇距溫書..真系辛苦 好彩,考曬! 到咗12點幾 我地去食野! 坐到悶! 終於,知道"程"住系邊喇! 5點幾 "鋒"放學! 之後系元洲商場等距! 衰徒弟撇底我 距個fd成日搞爛gag 俾距笑死啦! 徒弟(燕)就好啦! 去咗赤柱玩!!! 我都想去啊...
終於考完試 好開心! 俾蘇鳳話... 你考完試都咁開心...咁世界末日,你咪要飲酒慶祝!!! 好想知Wing Wing中意邊個啊! 問距又話冇... 正衰人! 系地鐵見到小學同學 穎穎,玉玉 好耐冇見過距地喇!!!
英文作文 oh my god!!! 唔識寫..! 聽日聖經...! 最後一日喇!!! 終於考完試啦...
今日考綜人 寫到唔想寫啊! 唸到頭到痛 剩翻15分鐘用黎訓覺! w!ng w!ng超無聊 問距4,5月有咩新聞 距竟然答..."我生日囖"! 俾距激死! 4月都系我生日囖!!! 狗5答8... 仲有2日咋! 好開心!!!
本來今日系同徒弟去自修室 但系,肚仔又痛! 去唔到... 下午,同咗阿媽去飲茶! 之後,行路翻屋企!!! 聽日就努力溫書! 加油...=]