好慘呀! 科學抄咗... 傷心.! 聽日考中作+聖經 聖經由開學到最尾果堂 我未聽過書... 放棄啦!
翻黎啦! 話咁快又到考試了! 今日,中文... 又衰咗喇!發覺背咗D問答=冇背,全部唔記得曬!!! 唉...真系可憐..... 唔言對住份卷 隔離D中一同學仔...個個趴低曬..! 我地就系咁寫...超想死呀! 俾吖周發現咗我系聆聽用點指兵兵.... 聽日,數學... 唔可以瓜噶!要加油!!
悶死喇! 有冇咗兩堂家政 點考試呀! 下午...睇片 悶死... 同吖周,蛋蛋,吖妹排排坐 玩到傻曬! 放學朗誦... 下星期4就要比賽 驚..... 之後,系小食部吹水 講鬼故.. 美慧行黎,問我地傾緊咩 我地話,討論緊富貴門.. Miss都有睇... 來去匆匆... 你總是在我身邊 不知不覺間溜走
今日,驚心動魄! 差D碌死... 話說,系地鐵 我地搭緊電祶 點知突然等咗! 嚇到我地,死下死下! 吖妹,嚇到喊.. 之後,去咗葵芳 行到5點幾 太攰喇!
為你流下了最後的一滴眼淚 知道你和她是最合襯 今日受驚過度 普通話考口試 中文堂講成語 體育 我老啦! 腰酸骨痛..