2009年嘅最後一日... 即將踏入2010年... 希望大家會幸福快樂! 09年有咩唔開心... 要忘記距! 10年有開開心心... 祝大家HaPpY NeW YeAr!
今日系由放假開始最早起身嘅一日... 未開學就要翻學.... 翻去搞"記缺點行動" 無無聊聊咁.... 系度玩Miss部電腦... 同吖周睇sorry sorry 超好笑...!
09年就快結束喇! 新嘅一年唔知會點呢?
琴日..勁唔開心...! 點解會咁噶? 你地....好衰吖! 夜晚同咗家姐去街... 同咗距講咗好多野! 之後,去咗中港食野... 想去睇燈飾果陣... 落雨呀!(唔通連個天都唔中意我...) 好灰吖....!
聖誕快樂吖!
平安夜快樂!