今日好開心! 系視藝堂 我開辦咗一間幼稚園名為"秋田苗苗幼稚園" 本校現正招生 自認為聰明,醒目嘅你 仲唔快D報讀"秋田苗苗幼稚園"^ ^ 科學堂玩劏豬心 我同吖洗將距分解... 超好玩!!!
太累...太累了 好想卸下這個面具 面對這樣的自己 總覺得好討厭 好想開心快樂 但總會被憂傷打敗 努力去改變 但總會放棄 這個角色 我厭倦了 愛情 總是折磨我 友情 總是考驗我 我已經好累喇 請放過我喇! 好想去一個冇人的地方 躲在一邊 放聲大哭! 能有這福氣 有幸識到你 才決定努力爭氣
爲什麽總要在我傷心的時候 下雨..... 在街上每個人都撐著雨傘 只有我...一個 傻傻咁淋著雨 雨點滴在臉上 又會有誰知道我臉上的是雨水還是淚水
今日,超搞笑... 話說食完飯果個小息 我想問吖妹攞份報紙睇下... 點知一歇就見到周秀娜..! 吖妹就攞起支筆系咁畫花距 小肥,問我地做咩咁憎距 又話班男仔中意周秀娜 點知一問冇人應小肥.. 放咗學... 就同吖妹,蛋蛋去行街... 行到腳痛!-3-
知道愛你是錯.....但偏偏向伱1步步靠近! 現在想抽身,都不能了!
星期2,我懷咗無比興奮嘅心情翻去學校 因為未來2日會去開平,佛山(超開心..!!!) 系巴士上面,我同Brother坐系一起... 去到落馬洲,竟然落雨.... 一路上,我都眼訓... 12點幾我地黎到平開某個地方 食咗飯,就出發去睇碉樓... 好靚吖... 去到一個唔知叫咩嘅野 地上面超多"便便"(雞仔屙嘅野) 一唔小心就會瀨野... 經過幾個鐘後 終於翻酒店喇... 食完晚飯,之後嘅時間就系我地噶啦! 走咗一陣街 我同Brother翻房 富富黎咗 距話唔想同某人一齊 過咗一陣,某人黎搵富富 我地就黎合演咗一場驚天動地嘅龍鳳劇 超好玩....好想再黎一次!