傷心死我喇! 第一次...俾伱鬧... 點解wor?我有煩到伱咩! 咁大聲鬧我....\ _ / 某某女仔,你開心喇! 我唔使你嘅安慰 我都知你一定系度笑我! 心裡面講緊"抵死" 請你唔好系人地唔開心嘅時候 扮曬關心嘅樣 我好想嘔吖!!! 所有人都唔知我喊緊嘅時候 只有你一個拍拍我頭 叫我唔好喊! 多謝,你嘅關心!!
今日又默書又測驗... 就快殘喇! 聽日又黎西史測驗 D個星期日日測驗... 人都癲吖! 英文堂Miss俾咗D有關專題嘅片 我地睇.. D男仔超興奮! 放學同蛋蛋,吖妹去買校服 之後,行路翻屋企!! 星期3去照肺喇... 好驚驚!
收到一個好唔好嘅消息 下個星期3 要去照X光.. 因為上次去開平果陣有人患咗唔知叫咩嘅野 好驚吖!!
今日俾Miss3次點名 冇喇,冇喇! 上家政堂... Miss Chow發嬲... 系咁"空"人! 下午.專題and德育... 扮演角色... 我俾人"空"吖! 天寶,"空"人好得人驚... 距傷害咗我弱小心靈... 蛋蛋,利誘我..! 壞學生!!! 小肥果組好好笑吖! Miss話我地班今日傻咗.. 可能食飯咗陣食咗只啫喱!!!
終於有得著PE衫喇! 早會,我聽到一段好好聽個音樂 加埋Miss嘅故事 超有Feel!!! 體育堂...今堂玩倒立 冇乜心裡準備,所以,唔夠姜玩!!! 吖妹同蛋蛋好勁吖! 我欣賞你地..... 好辛苦先撐到食飯.. 吖妹唔使當值 冇得同蛋蛋撐抬腳...(╯﹏╰) 好彩仲有吖周陪我!!!^ ^ 綜人堂,超想死 吖SIR嘅催眠功力大又進步... 放學,去練朗誦!!! 之後,就同蛋蛋一齊翻屋企!!! 圊謜諒硪 蕪鍅接綬 伱滴噯... S0rRy!