今朝一早就出左去- -"
去長沙灣搵connie同elle去食m記=]
跟住食完m記上陽光到打機..
可能都係因為早..好少人xdd
玩熱舞同勁舞超嘈..
d音樂一停..
係超靜囉- -無奈
跟住打到12點幾到就走去搭地鐵去tst..
去食飯xd..
then就去整月餅,,
痴線嫁,,而家d大人針對小朋友..
on99咁-^-
整整下..發現!!
bl!!*
仲要有個著t-back,,
都唔係樣衰嫁..
仲有丫,,
係地鐵站見到個香港先生,,
好似丫rain戈個丫xdd
then就搭車出荃灣食飯,,
食完飯返屋企zzzzz
丫*!! 我d月餅未影相就比人食哂啦=^=
無得post上黎/_\
|