2007 年 9 月 12 日  星期三  陰天



情緒變化太大*如何是好?



情願我聽不清楚 當時誰人口口聲聲不會掉低我=}}

問到底誰錯  流淚在自問為何出錯?
自責不懂將功補過 只懂得一拖再拖

你別要走 我在顫抖 人軟弱太久
只要天天見你便足夠

即使傷心垂頭 愛意也會長留
跌進了深淵都不追究 讓我傷透 ^||


今日精神*上堂感覺良好..
原來今日尾個1堂半有舞蹈睇..
唔算好睇又唔算悶既..
今日lunch心情大變..
lunch之前..econ堂*諗返之前唔開心既野..
都係因為你*點解咁傻嫁我=[
放學去connie and elle去長沙灣,,
上connie屋企換衫去打羽毛ball=]
打打下又去打籃球*太耐無打都算係咁啦*v*
跟住見到冬菇..豬腳*(隻腳好豬=_=)仲有哈利波特3隻屎忽鬼..
跟住玩到7點到去食m記*
跟住搭巴士返屋企..zzz



狗狗@@v"<~m記兒童餐禮物!!




薯條整出黎既衰樣=]

......


.................

thz you guys *}}
i will be happy when i be better<3

刊登時間:2007-09-12 09:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
vanessabb
暱稱: cHinG*♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最n e w 文章
生日day>v<"
busy/.\"
爽!!
伶仃*]
很怕,,'`*

f d z . .留言
最近三個月尚無任何留言