2007 年 9 月 29 日 星期六 晴天
今朝好早就起左身.. 唔知做乜野*無啦啦彈起身" 跟住坐下又玩下電腦..' 到4點幾5點就去搵connie* 搵完跟住行左陣西九,, 跟住上左connie屋企坐!! 坐到10點幾- - 去食糖水!! 本身一路笑一路睇下有咩食咪幾開心!! 無啦啦隔離有條仆街係到鬧我.. "玩撚夠未呀"? 條友都痴撚線... 邊個話糖水鋪唔比笑唔比嘈呀.. 唔撚係要靜到圖書館咁呀? 食完野就坐雪糕架車去佢屋企玩.. 到而家搶部電腦玩xdd yo*要比第2個啦.. 唔講咁多=3=