2007 年 9 月 29 日  星期六  晴天



kaka=]* yo man!

今朝好早就起左身..
唔知做乜野*無啦啦彈起身"
跟住坐下又玩下電腦..'
到4點幾5點就去搵connie*
搵完跟住行左陣西九,,
跟住上左connie屋企坐!!
坐到10點幾- -
去食糖水!!
本身一路笑一路睇下有咩食咪幾開心!!
無啦啦隔離有條仆街係到鬧我..
"玩撚夠未呀"?
條友都痴撚線...
邊個話糖水鋪唔比笑唔比嘈呀..
唔撚係要靜到圖書館咁呀?
食完野就坐雪糕架車去佢屋企玩..
到而家搶部電腦玩xdd
yo*要比第2個啦..
唔講咁多=3=

刊登時間:2007-09-29 11:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
vanessabb
暱稱: cHinG*♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最n e w 文章
生日day>v<"
busy/.\"
爽!!
伶仃*]
很怕,,'`*

f d z . .留言
最近三個月尚無任何留言