2007 年 9 月 30 日  星期日  晴天



好好玩=v=||

等到雪糕幫屎友起哂身..
就落街食m記早餐@@v
得我,elle,雪糕有食/0\
食完再上返去佢屋企汁埋d野..
就坐佢架車車返長沙灣..
坐車車途中*170km/h!!
嚇死人啦\__/
好快好快..咁又到左connie到..
去到佢到等佢沖埋涼就一齊去我屋企- -
去到我到*就第1時間去我間房到搵衫*
好快又搞到..個個又令哂xdd
跟住到2點幾就出去lu*
去大圍等恆j再一齊出金鐘-_-||
出到去先得個3點10..4點都未夠..
仲話約佢地4點3/__\
等到佢地到哂都已經4點4.."
再上去搭巴士過到去都5點*
岩岩好..拎埋飛就入得去@@v
入到去第1個玩戈個就係叫鍾馗捉鬼-  -
第1個總係驚d..我全程10分之8係合埋眼-.-
玩完之係嚇到塊面青哂..
跟住就上左山玩先*
第2個就玩個死囚x劫..
一開頭都係驚..所以又係捉住恆j..
仲要無啦啦d鬼唔嚇我係佢嚇返我轉頭!!
之後有隻鬼同我講野之後我就開始係咁笑- -
佢話..你捉咁實都無用嫁啦!!*
無啦啦又聽到人地講..你枝野廢唔廢d丫..有無cyber*
alex仲衰- -可唔可以借比我玩丫..ha
好快又玩完1個*跟住就死左去排解剖室戈個..
排左好耐..終於入得去..
超好笑囉=  =
我係望住隻鬼係到呆左係到笑= =
個護士都幾令..
有條屍訓係到同埋有條友彈出黎個到,,
真係嚇親- -跟住我咪話:你發燒丫!?
..有隻鬼係塊木板到穿個頭出黎..
前面個3個男仔就話..屌你個奶呀!!
但係其實隻鬼係男仔黎嫁囉-  -笑死啦!!
then去玩第4個..奪命"嚇"輪..
又係排左一陣唔算耐..
入到去..前面班仆街又塞住條路..
分開左我同恆j..搞到我叫救命-.-
跟住無啦啦變左我地班人行頭囉..
行行下見到班鬼企哂係到等人黎咁..
恆j大聲咁講..你地班野偷懶唔開工呀?
跟住成班鬼就玩野-  -..跟住我咪沖*
又係到最尾先奶野!!
d水囉-  -成面濕哂..仲要我幫埋前面頂左
超賤\_/
呢個都唔算驚..其實係由驚變到火囉*
前面幫友都唔鬼行..塞住哂..
玩完呢個諗住去玩個鬼旅逃生*點知太多人無玩到..
跟住佢地話去玩最恐怖個2個*
大靈堂同東瀛x間*
本身係好驚唔敢去玩..
點知佢地又話唔驚唔驚就拉左我入去= =
靈堂我最驚囉唔該..
好彩佢係咁話我聽d鬼會係邊到出黎"
如果唔係我實驚死*
超多紙紮野..又拜野=  =
本身係出口個到附近會有d鬼彈出黎,,
好彩我咁岩出個陣無*
玩完靈堂..都覺得唔係太恐怖姐*
跟住就排東瀛x間..
入到去..麻麻地恐怖*
又係好笑=  =已經見到有隻鬼坐係張野到*
無啦啦沖埋黎個下先好笑/v\
跟住有隻骷髏係到睇電視*超得意..
行行下..又見到好多電視!!
我知道會有一隻係電視到爬出黎..
我已經望實個到- -跟住佢出黎個陣超好笑..
丫ling話*咩台好睇呀?兒童台?定翡翠台呀?
笑鬼死囉=@=
行行下又去到個黑白格仔閃下閃下既地方..
隻眼超辛苦=  =
跟住又去到鏡個到*
都見唔到貞子同我照鏡既!!
呢個一D都唔覺得恐怖係好笑囉!!
玩完呢個諗住就去玩過山車/_\
行行下無啦啦有隻鬼沖黎我面前-  -
o哂咀@@v
點知上到去又無得玩=^=..
咪諗住返落山..
途中..同d鬼玩野=v=
問佢有無糖丫@@?白兔糖?蜜蜂糖"?
跟住佢就話..無丫*食哂啦派哂啦..
丫ling就話*你唔比糖我我lur地!!隻鬼唔信*
跟住elle就話..你話比我知纜車係邊就唔lur地..
搞到無得玩/__\
搭纜車個陣已經痴哂線=  =
係到唱歌*又同人hello同byebye*又叫令仔令女..
又公喜發財..一路順風*
癲哂啦=3=||
落返山就返屋企lu*
坐火車返大學再轉的士"
返到黎都1點幾..搞埋d野就訓啦=]*




捉姦相!!  "雪糕and女人*"

 

  

   

 

   

PS:給我一點時間吧=)
    過往的記憶..總是難以忘記*

打左成朝嫁!!留cm也\ __/

 

刊登時間:2007-10-01 01:39 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
vanessabb
暱稱: cHinG*♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最n e w 文章
生日day>v<"
busy/.\"
爽!!
伶仃*]
很怕,,'`*

f d z . .留言
最近三個月尚無任何留言