今日係學校又係無野做,,
呆下又一日*
到LUNCH又係到玩=@=..
因為實在太無聊啦.\/.
跟住數學堂quiz../
唔識丫!!*
到英文堂又玩過=]
藍藍&yvonne&至索&falahe&me&敏慧玩=3=..
邊個猜輸左要比是但一個人除一下個bra扣*
我都係輸左2次*
好似falahe小姐同至索輸最多..kaka
話咁快又放學-__-
行去又一城搭火車-0-,,
返到去屋企樓下見到老母同細佬=.=
嚇屎人-V-
跟住返屋企睇動物橫町*
飛 呀飛出去 跟小兔飛奔去
熊和熊貓一起去..
開心過的分秒 終於也開啓了
神奇門都開啓了..
oh!baby
Rabbit 齊嚟 Panda 齊嚟
一、二站前!!
好睇好睇XDD
跟住等到5點幾..elle黎到*
一齊食飯,,再行去體育館=]
今日無遲到啦終於@@..
無跳2堂,,以為會跟唔返..
點知跳左陣就跟返哂=]
又學左d新野@@"
好開心=v=..
then跳完去7仔飲野,,
打電話去玩人=__="
超正XP
送elle搭車返home,,
ps..我不要,,再次受傷害"
我沒有你想像中好*
漸漸離開我的你,,
腦海中有的又是誰?
|