2007 年 10 月 9 日  星期二  陰天



happy=*

因為今日下午12點要出到mk*
所以今朝8點幾就起左身lu,,
坐下開下電腦沖下涼洗頭換衫整好野=]
又係時間出門口-0-"
搭87D出到去@_@..
係新之城到等埋ELLE一齊行落地鐵站*
落到去得Connie到左XP
等左一陣..ling&lokting&elaine都到埋../
跟住行去瓊華*
途中..我著住自己件褸仲要拎埋connie件褸,,
而家諗返起都驚xdd
6個人唱..間房超大囉唔該=  =||
入面又有埋廁所*so cool..
我諗都有學校大半個班房咁大,,
超正* 第1首歌,,不要防曬"
笑死=^=..
我第1時間緊係就霸左部電腦=3=
之後佢地點左好多歌*
識唱咪唱..唔識唱咪坐下聽下佢地唱又玩下nds咁-v-
跟住仲唱左裕美首"聖火狂熱"&"everyday"
*Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Everyday=]

我去過 沒有慢鏡也可見証你我 有去過
沒紀錄永遠不可給改寫 再試過
遲早可打破
這美麗一天 永遠北京都記得我 *


仲要癩哂-  -||
同connie係d sofa到打"關"斗"
又look黎look去@_@
又哩係一個好細既位到扮縮骨功= =+
超威haha
到最尾*
紅唇烈燄極待撫慰
     柔情慾望迷失得徹底
     鏡內人紅唇烈燄 剩下乾涸美麗
     將擁抱雙手放底]]
難忘的=_=v
仲有一首仲經典=3=

你想執番個波 我幫你執個波啦
     我標落去水 雙手攬住個波
     FANG上去水面等佢捉住個波
     佢個心想話接住點知佢差錯腳落河
↑大家估估啦xdd

唱完k之後就去左影貼紙相^v^
影完行左陣旺中買左條短褲,,
再行左陣又搭巴士返屋企lu*
同elle行去巴士站個陣超好笑..
一路講野無留意有無車..
當大家係到笑緊既時候..面前有一架87D..
elle見到即刻係到大叫,,/
有車丫!!*嚇到我即刻醒左咁沖去上車*
超樣衰囉=^=  灰=[
係巴士傾左陣電話跟住訓左陣覺,,
返到屋企沖涼食野打blog =P

 <~ 我隻爛鞋*v*

 <~新買個條褲*


ps:距離怎麼好似變遠了*
  是幻覺還是...- ^ -,


刊登時間:2007-10-09 09:25 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
vanessabb
暱稱: cHinG*♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最n e w 文章
生日day>v<"
busy/.\"
爽!!
伶仃*]
很怕,,'`*

f d z . .留言
最近三個月尚無任何留言