2007 年 10 月 19 日  星期五  晴天



happi`]*

今日好早起左身*
跟住10點到左大圍等埋佢地-0-"
再去租單車*60蚊全日@@
之後等埋哈記同阿be係長沙灣踩過黎..
就出發=v="
開頭係大圍到迷路囉唔該-  -
then行下行下終於搵岩路..
真係好好玩丫=)
行吐露港個陣一齊唱歌一齊笑*
到大埔海濱公園抖左一陣..
再開始向大美督進發-0-
行到中途我已經訓低左-  -
成日要抖..腳又痛/.\
又行左好耐好耐..
終於到左大美督啦!!
點知都係要慢慢塞入去=(
上到去水壩搵左個令位坐左一陣,,
4個排排坐*mE conNiE elainE ellE))
哈記同阿BE去左踩單車=)
我地4個女仔係到發哂癲咁大嗌..
D人都可能覺得我地係癲=/\="
嗌完可能都有d攰*
都訓左一陣xdd
好舒服丫 d 風!!
吹到唔想走..
最尾都係比哈記趕我地走/.\
踩返落去既時候..
又要塞過車=@=
塞左好耐好耐!
出到去出面..
由於入面條路好多人..
所以我地跟阿be冒住生命危險行馬路..
原來踩返去真係會快過去架-___-"
好神奇=v=''
踩下踩下..去到吐露港*
終於見到有我最鐘意既臭豆腐賣啦!!
同ellE即刻衝過去//
1人買左1舊同埋1枝水=]
之後又繼續出發..
返去途中發生左一件真係前所未有既事囉-   -"
阿be貪玩擺低左部單車落左去d石到玩..
點知比d唔知乜野一"sin"
成個人跌左落水= =..
上到黎隻腳仲流血-/\-"超核突|0|
隻腳痴住2塊膠布..
超kaiwaii!
本來就好好玩!d人係前面塞住哂咪唔好玩囉!!
超賤.\/."
返去大圍都6點幾lu*
踩左6~7個鐘..
真係人都癲-  -
之後elle&coniie&elaine去左開屋企食飯,,
then睇埋奸人堅!
elle就要閃人*
mE&connie&elaine就送佢落去..
送完上返黎拎銀包and電話再落去-w-"
去左商場行*又行左去海邊..
又去左幾個公園坐!
係頌安個公園到..坐坐下先發覺唔知點解有張被..
好似"come"住左d野咁,,
超恐怖..
見到緊係走架啦-___-"
到左12點幾就黎1點就返家=)
鋤左一陣d*
又睇左陣電視吹左陣水=0="
then叫外賣..叫左2串燒賣.1個午餐肉炒面.1個玻璃涼粉!
好味>333<
之後大家都有點兒眼訓/__\"
到3點16分..決定訓覺!
到今朝7點幾晨咁早就彈左起身=)

眼訓眼訓!不過都無得訓lu*要去補習啦-/\-"

相相>333<"



↑4對鞋=v="



↑係大圍見到既-___-" 古董!



↑燒賣=@="



↑玻璃涼粉*!!



↑午餐肉炒面!!>3333<



↑可愛的在幹什麼-___-"?(坐住個隻係飛機@@)



↑今次係隻馬-0-v

ps:我真的沒有你想像中這樣的..
只是想引你注意*可否理會一下我的感受!?

刊登時間:2007-10-20 09:07 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
vanessabb
暱稱: cHinG*♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最n e w 文章
生日day>v<"
busy/.\"
爽!!
伶仃*]
很怕,,'`*

f d z . .留言
最近三個月尚無任何留言