2007 年 10 月 20 日  星期六  晴天



如果真的這樣,,?

今朝7點幾比connie嘈醒..
之後我沖完涼elaine起埋身*
then係到睇"我愛籮霸"..
真係"屌"到喊-   -
睇到嘔哂奶,,
睇到一半..出左去沙田"
我補習..佢地行左陣街,,
之後去m記搵返佢地=)
食左個雪糕*
then返屋企..
係我屋企睇埋個一半"我愛籮霸"
o哂咀-0-,,
跟住又鋤左陣d..
等elle返黎-____-"
佢黎到之後我地玩大富翁!!
經過一番激烈既決鬥..
elle同connie最快輸..
得返我同elaine=3=
最尾都係我win..
佢踩左我有4間屋既地..仲要x2*
超正丫!!
玩完大富翁開左high school musical 2 黎睇..
睇到6點幾佢地要閃人..
送佢地去搭車*
之後我自己返去,,
有心事呢=[  (不要介意我沒有跟你說!)


我做人再沒有意義,,你知道嗎`?
我不知道可以再做什麼令你在意我..
我就是那麼傻..因為我喜歡才會這樣做*}
每個人都離我而去..包括你吧!?
相信自己也習慣!  =]
這一刻..你又在想什麼?



↑最後win左既野*



↑濛哂,,?

刊登時間:2007-10-20 08:26 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
vanessabb
暱稱: cHinG*♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最n e w 文章
生日day>v<"
busy/.\"
爽!!
伶仃*]
很怕,,'`*

f d z . .留言
最近三個月尚無任何留言