2007 年 10 月 15 日  星期一  晴天



everyday*`]

臨別擁抱․曲 / 詞 / 編 / 唱︰Timmy

      愛上你太可笑嗎,連自己都不相信
      其實渴望太想得到愛,一切是我太急進
      你太愛你的世界,埋沒空間怎麼進
      還是照樣這麼喜歡你,但你的心怎會信
      ☆心中有萬個問號,為何從未互相傾訴
      怎麼一起到老,你我面前像沒去路
      然而對你百般討好,一切也會為你做到
      只不過渴望回報,而你當沒看到☆
      △留住你會否比分開更好,還是我需要畫上句號
      怎麼要在這分手一刻對我好,離別你會否比一起更糟
      還是我需要換個態度,喜歡你便要懂得習慣這一套△
      放棄你太可笑嗎,連自己都不相信
      如若你學會珍惜一切,怎會導致你失寵
      每秒也會想到你,其實怎麼可操縱
      留下了是那一點心痛,事實我傷得比你重
      
      重唱 ☆ △
      
      愛上你卻令我這麼的生氣,你知道嗎 我如何吞聲忍氣
      放棄你自問我不甘心拋棄,再愛一次會否更可悲
      講愛你未及最初相識的你,就算賭氣我對你也算是未離未棄
       無奈到最後我承受不起
      離別你也許比一起更好,臨別再一次互相擁抱 
      收起眼淚你不要給我看到
      
       重唱 △


今日學校早會個陣大舊lam捉頭髮,,
好彩我今日紮左1條邊...
無機會比佢捉~__~
做左1日乖乖女xdd  鮑鮑都話我乖左丫,,
today 吳sir無返學唔洗上2堂英文*
2堂history聽下又呆下咁又過左
then geog-.-..睇書好快過左
lunch食呢個雞雞芝士焗意粉=v="
好味,,食完2堂關狗"
訓左1堂半*中文堂落去聽會考d野,,
放學自己搭火車返屋企換衫再出去補習=]
今日補習教2次"咸"數,,
明明地啦=v=唔明都無計/.\
之後就返屋企lu >3<"

[推介!]算算你blOG既邪惡程度 XDD`
http://homokaasu.org/gematriculator/
將你blog既網址輸入係
Rate a web site
URL:
再禁GO!
Evil 邪惡程度 星星圖案
Good 善良程度 十字架圖案
42% evil, 58% good<~我blog既邪惡程度-0-,,

ps:          





刊登時間:2007-10-15 09:10 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
vanessabb
暱稱: cHinG*♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最n e w 文章
生日day>v<"
busy/.\"
爽!!
伶仃*]
很怕,,'`*

f d z . .留言
最近三個月尚無任何留言