跳完舞攰死啦-/\-"
今日又跳得特別比心機呢xp
today同好串戈個女仔&另外2個新黎既女仔有眼神接觸-v-"
唔知會唔會做到fdz呢=3=
而家又手腳唔協調..怪怪的>o<"
講返今日係學校,,
就黎完lunch個陣..至索&jessie&lokting係到串我..
我咪發脾氣-___-"
拎起我個水樽好大力咁"hum"落個枱到,,
點知!!
一"hum"落去個下..d水飛上去再跌返落黎..
我好記得我飲完水山好左,,
之後yvonne同我講..佢搞完無山好"!!
o哂咀囉- -搞到d書同自己都濕哂
jessie仲好似穿羊水咁,,超好笑!
都無咩特別,,
又係成日比lokting打波/.\"
痛架嘛大佬!!*=)xdd"
跟住我無聊見到塊鏡爛左,,
係到貪玩拎黎整隻手..開頭無咩野*
無啦啦自己流血- -|| 嚇死啦!
ps:想念你..miZinG yoU`]!
不用等你開口先說我愛你
在那之前想對你說我願意

↑傻了-/\-" 超痛sosad..
|