2007 年 10 月 18 日  星期四  晴天



i feeL so bad,!!*


琴晚10點半到訓覺!!
到零晨 4點幾比daddy同mami嘈醒*
佢地要去北京旅行,,5點半要出門口!
搞到我都醒埋/.\
跟住係到整下野汁下野就出門口,,
係學校感覺唔太好..
又唔舒服*
又訓左1堂中史同中文..
都係咁辛苦..
到lunch就早退*
行下行下好似就死咁-v-"
返到屋企都2點!
換衫打電話報平安之後就食藥訓著左lu,,
之後訓到5點起身食少少野等elle黎..
玩左陣電腦之後出門口..
跳舞跳舞@v@
去到都係6點8到..
係廁所玩左陣..=0="
自戀狂.."自拍中..
7點就入去=]
今日又學好多野啦..
不過都係唔太好..
整親隻腳..有d動作做得唔太好,,
今日有個女仔著吊帶背心..
見到好似無帶bra囉= ="
i think is 乳貼!!
到9點..閃人*
買左雪糕食=v=..
送elle去搭車車之後返屋企*
 
ps:仍很想念你*
  但我沒有氣力走下去..
很想放棄,,你會原諒我嗎`]?




↑吳sir訓著了=)



↑when there was me and you,,!

                   

  ↑我的小自拍-0-v



↑可愛小火車頭*v*"

刊登時間:2007-10-18 10:06 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
vanessabb
暱稱: cHinG*♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最n e w 文章
生日day>v<"
busy/.\"
爽!!
伶仃*]
很怕,,'`*

f d z . .留言
最近三個月尚無任何留言