2007 年 10 月 17 日  星期三  晴天



good daY*

今日係學校,,
早會又遲到啦=v="
上到課室..時間真係過得慢-___-"
又有幾堂訓左覺..
到lunch食飯..
today又有ApplE食>3<"
then打比丫哥..
問佢今日點..
放學同lokting係廁所hea左陣..
又係課室門口玩,,
玩完落樓下行左一個圈..
就出左學校門口*見到飛機=  =
跟住就閃人-.-!
係南山村行左陣..lokting趕住返屋企..
途中比我見到痴ling*
拉佢陪我又hea左陣..
到4點半佢要補習..放左佢走=]
之後我就好慢咁行去花墟公園,,
搵左陣終於見到丫哥-0-
十分唔顯眼呢=v=
之後等埋elle同connie黎一齊睇波*
睇下睇下肚餓去左買野食*
燒賣5粒+魚蛋6粒+香腸2條=10蚊=]
3個人食=v=
丫哥打波好好笑嫁-0-..
都係唔記得影低佢打波既姿勢@@
2球罰球都無球入!!
抵我話你-/\-"
之後等到佢打完*
elle&connie閃人..
我同佢去坐公園吹水"
傾左陣又煲左陣煙..
又玩下野..就8點-  -+
行返上又一城搭車..
最尾都係無食飯*
返到黎又係無飯食>"<
陰公-0-v

ps:不要離我太遠* 掉頭望一眼就見..
  丫哥講得岩..  你點解要咁對我??



↑CONNIE畫比我既=v=



↑美麗的夜景=]




↑d血邊個ga?



↑扯爛左罐cream/.\..仲有中間既血!

刊登時間:2007-10-17 09:45 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
vanessabb
暱稱: cHinG*♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最n e w 文章
生日day>v<"
busy/.\"
爽!!
伶仃*]
很怕,,'`*

f d z . .留言
最近三個月尚無任何留言