2007 年 10 月 14 日  星期日  晴天



眼淚太多*]]

今日訓到9點半起身睇"特搜戰隊,,
之後就到x金大作戰-v-''
薯餅>33<  好得意丫..
睇完之後,,咁岩老豆老母同細佬要出去..
食完早餐叫我去汁手尾=[
我涼又未沖頭又未洗就叫我去-  -||
可憐/.\
洗完之後,,已經12點幾..
佢地又返黎*
我問佢地出去食定係屋企煮,,
點知就係屋企煮..可惜*
食完又係我汁野洗碗,,
天啊!!*
到2點,,佢地又出去-__-
又得返我1個係屋企,,
msN左一陣*又搞下個bLog,,
又夠鐘睇唱k小魚仙& DADADEDE識多D*
好悶丫頂-  -"
唔返學就悶到癲啦,,
今日唔知點解好開心=v="
haha*可能係因為某D野啦xp

punk..一種文化*
自己喜歡就ok..
人地點睇係人地既事"..
無需要理一d唔識野既人..
衫係自己著*
人地話你咪當吸取意見,,
有好多野肥人都著得唔好睇唔令嫁啦..
咁講即係肥人咩都唔洗著啦..
你地呢d人成日咁講咩意思*!!



ps:i'm so sorry for that*
  我之前咁做,,原來仲令你更擔心我"
我仲係到話你``  我唔會gA啦___〞




刊登時間:2007-10-14 05:30 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
vanessabb
暱稱: cHinG*♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最n e w 文章
生日day>v<"
busy/.\"
爽!!
伶仃*]
很怕,,'`*

f d z . .留言
最近三個月尚無任何留言