今日訓到9點半起身睇"特搜戰隊,,
之後就到x金大作戰-v-''
薯餅>33< 好得意丫..
睇完之後,,咁岩老豆老母同細佬要出去..
食完早餐叫我去汁手尾=[
我涼又未沖頭又未洗就叫我去- -||
可憐/.\
洗完之後,,已經12點幾..
佢地又返黎*
我問佢地出去食定係屋企煮,,
點知就係屋企煮..可惜*
食完又係我汁野洗碗,,
天啊!!*
到2點,,佢地又出去-__-
又得返我1個係屋企,,
msN左一陣*又搞下個bLog,,
又夠鐘睇唱k小魚仙& DADADEDE識多D*
好悶丫頂- -"
唔返學就悶到癲啦,,
今日唔知點解好開心=v="
haha*可能係因為某D野啦xp
punk..一種文化*
自己喜歡就ok..
人地點睇係人地既事"..
無需要理一d唔識野既人..
衫係自己著*
人地話你咪當吸取意見,,
有好多野肥人都著得唔好睇唔令嫁啦..
咁講即係肥人咩都唔洗著啦..
你地呢d人成日咁講咩意思*!!
ps:i'm so sorry for that*
我之前咁做,,原來仲令你更擔心我"
我仲係到話你`` 我唔會gA啦___〞


|