today..sports day* day2=]
今日早左返去..8點就返到@@..
又係坐返星期5個位=v=
朝早又係呆下呆下就過左..
lunch出左去大快活食..
還可接受=0="
返到黎又係到玩..又拍照xdd
好多低能野丫*又偷拍\__/
正衰人=@=!!
望住kui跑步成枝火箭咁都睇到o哂咀=_=
跳遠又成隻雀仔飛緊咁樣xp
超好笑^v^
去到4點9*
因為我要補習..所以有得早走=]
吳sir帶我走也=3=..
之後行返去荔枝kok地鐵站..
返9龍塘轉火車返沙田*
去到附近..見未係夠鐘"
hea左陣@_@
再上去..
今日教2次方程..聽唔明xd
補完搭車車返家=]
痴ling打黎傾心事,,
返到家沖涼食野開電腦!!*}
係時候post相啦))
yo!=w=

<~connie型爆啦=v="

<~跟小昌的合照xdd
<~花花戰隊3人組*LOKTING&LING&ME=]
sports day 1↓

眼訓啦=^=..早睡早起=]
gd night guys =3=
ps:我知我柒啦*係呀..
我係柒丫*唔好再踩我啦..
我知嫁啦..明嫁啦,,
6+1嘛*okay啦xp
|