返學...
......................!! \./" >~< <~代表哂!!
↑符號形容詞
放左學..雪糕叫我地去睇生化危機3*
由於整親隻腳..本來都唔想去咁遠"
但係又廢是咁多野講=]
好啦..以為無咩野*就話去睇啦啵!!
話說恆j想去睇咪叫埋佢睇啦..
大家約左7點銅鑼灣*
佢同alex就遲大到囉唔該..
8點..開場了=]
真係fucking you guys
嚇鬼死我囉..
無啦啦係呆左係到睇住佢點死..
下巴跌哂落地!!
一時恐怖一時唔恐怖啦..
恐怖的時候*
就係佢大脾要瘀既時候..
太爽了xdd
期待第4集@@"
睇完之後..
點知connie同elle同嚇到喊/__\
我都唔知點算好-_-
其實都可以話係佢地2個喊無理到我=_=v
行下行下又肚餓*
去左大家樂食野..
有人請食就唔客氣啦=3=
食完野飽飽..佢地送我搭巴士
上到巴士無位讓比傷殘人士..
可悲!!
返到屋企12點幾lu*
訓覺zzz
|