說你愛我變成一種問候
不如趁早放手
把愛墜落讓滿地鮮紅
變成一種折磨
不用陪我走到最後
我承擔不起你的承諾
呢幾日好辛苦丫= ^ =
日諗夜諗..
訓覺又諗*上堂又諗/_\
oh my god !!*
今日lunch無啦啦唔想食飯..
係到喊=[
好似嚇死connie同lok ting -0-..
elle..sorry丫*
我喊唔係因為你..
而係我諗返D野JA.."
笑返啦你XD smily*v*
放學好眼訓好眼訓好眼訓...
同左connie上又一城食完雪糕就返屋企lu*
訓訓訓訓訓.....
跟住起身食MUMMUM打blog!!
ya Ha*
ps:每一次看見你上線..
都會想起你那寂寞的背影*
27/9*生日快樂...
|