潘金魚!!我恨你..
eat shit!!!
有人sweet_sweet丫*}}
我又要人地接放學>v<我要含家接放學XD
放學都比我見到姣婆條仔接佢放學/__\
本來行行下唔見左佢都無咩事...
去到又一城又要係我面前行過"
咁咪繼續又串佢囉-___-||
諗都諗到佢點樣求條仔黎接..
一定係又扭計..把聲成個bb咁個d..
唔洗估都知=]*
仲要由學校門口笑到上去火車站((
好似抽哂筋咁- -||
行過d地方..d人都望住咁//
哈哈!!
ps..做人向前望!!
開心d好..
只係諗返之前既事..
咪都係自己傷心..*
smily!!*]]
|