2007 年 9 月 13 日  星期四  晴天



攰死啦=3=||

今朝早餐:火腿芝士包包*v*"好味丫!!
上堂都算ok,,又係悶-____-v
到lunch..d野超難食..
食唔夠10分1就倒哂去垃圾桶*
超肚餓/v\ ..
跟住落左去買左個芬達=3=
到放學先去teste(好似串錯)買麻糬食xd
之後就搭火車返屋企抖一陣..
換衫食野等elle黎我屋企..
跟住一齊出去學跳舞*,,,
今日特別努力=v=
7點-9點..
elle拉筋變抽筋..haha
今日大家都跳得唔錯丫=]
你第1堂都算叻嫁啦xd
跳完舞去左馬鞍山廣場同新港城hea左陣..
周圍行...
又好無聊咁買左雪糕食||"
食完跟住行去送佢搭van仔!!
之後就行返屋企lu..
去到屋企門口竟然無門口入=   =||
老母同細佬訓左覺..工人沖涼*
等左15mins先有門口入..
熱到好似焗son拿咁=[
陰鬼公*__*xdd


點解我呢排咁怪..
小息至到lunch呢段時間好似2個人咁.

精神病嗎/__\?

刊登時間:2007-09-13 10:17 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
vanessabb
暱稱: cHinG*♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最n e w 文章
生日day>v<"
busy/.\"
爽!!
伶仃*]
很怕,,'`*

f d z . .留言
最近三個月尚無任何留言