2007 年 10 月 13 日 星期六 晴天
我就黎癲啦-/\-" 又係屋企悶左成日,, 除左落左一陣街買野之外* 今日又搞個blog,, 搞到無野好搞xdd
跟住又睇下電視+自拍..-v-
唱k小魚仙and DADADEDE*_*
之後時間又係咁過..."
又係時候食飯睇電視-3-
ps* 點解每日都要係咁... 都係我自己* 多口話返你轉頭]] 如果唔係..大家都唔會搞到咁`