今朝去左補習*
補完返屋企擺低d野出西貢..
then去左諾哥屋企鳩hea,,
愈hea愈眼訓..到最尾都係訓左陣!
之後佢老母返黎..
嚇死-/\-" 之後醒左著左佢件校服..
痴線架-___-"
仲長過我條褲!!
又拎埋佢d tie 係到鳩拍-____-''
超無聊啦.\/."
走個陣我同佢老母講:auntie唔好意思打搞哂- -
佢老母仲要話我sosad
之後搭的士返馬鞍山..yo!
途中..的士佬把聲超似係電視經過過濾個d聲咁,,
超好笑xdd

↑偷影丫-/\-"

↑著完之後超唔知點咁-﹏-v
ps:我著完邊忽似出去玩個d= ="
我只係覺得似d爛妹xdd
|