`^星期5>((
返到學校今日又好乖*
朝早做完功課有戲睇...
上次睇個套特務唔知咩既第2集..
之後小息* 又鋤d..
今次5毫子一隻>v<"
有同我jessie&至索&藍藍姐玩=)
我同jessie換牌玩死藍藍姐-0-
點知2堂數學堂.. 游sir無返*
miss lee 同 蛋撻頭 黎代堂..
miss lee 堂完成地玩唔到..因為佢係咁行黎行去.\/.
蛋撻頭又係咁,,
玩左一陣又要停* 佢係咁行埋黎睇做乜野- -
煩到癲! 之後lunch 至索佢地出去幫我買埋返黎食=3=
等緊佢地返黎個陣..
周欣無意中發現淑e個到有隻好大隻既嗚"英"..
嚇到我地痴哂線- -"
之後yvonne拎住個點名簿一野拍左落去..
一拎開本野既時候..
見到隻嗚"英"變左屎咁,,
超核突!! 入面仲有d虫虫爬緊..
恐怖到癲呀= =''
永世難忘!!
then佢地返黎食飽飽又繼續玩*
之後1堂中屎&1堂中文..
要做校本課程* 做左好耐,,
到我地做完先玩得個一陣=@="
之後到E&RE堂..
又聽性so妖- -"
講埋project d野..
最尾個3個字班主任堂..
睇埋個套戲先走=]
放學媽媽車,,
返到屋企睇左陣終極一家之後訓覺= =
訓到唔得記起身食飯..
訓到第2朝=v="

↑中間個一撻野!!!!!! 嗚''英''屍體/.\
|