好想再共你橫濱散步
好應該有著你無須帶地圖
稱心路線已經找到
可惜我任性常走錯路 多番不聽預告
沒人陪伴我於旅途 才明白你那天的好
常抱恨我 不懂分寸
無理太多 因此疏遠
今天方珍惜你點點好處
可惜雙腿行錯圈
難再共你 星光繾綣
懷裡抱緊 只有在前傳
情失守怎算 不想迴避疏遠
不應太任意隨便氣傲
不應該有著你仍一塌糊塗
我竟令你太多苦惱
終於再沒有陽光雨露 天荒不再地老
突然離別棄於半途 才明白我錯手推倒
常抱恨我 不懂分寸
無理太多 因此疏遠
今天方珍惜你點點好處
可惜雙腿行錯圈
難再共你 星光繾綣
懷裡抱緊 只有在前傳
情失守怎算這 戀人路有分叉線
盼深愛可回頭修補 怕會見十秒亦難做
心有定數 流落到不起眼荒島
常悔恨我 不懂分寸
無故發嬲 不懂收斂
今天方珍惜你雙手溫暖
可惜得單程發展
由暖漸冷 不得不算
時間說出 戀愛沒迴轉
誰不懂心軟 於傷情路兜轉
today再次比人嘈醒/__\
又係拿拿林沖涼洗頭衝出門口,,
我真係發覺我無一次係可以輕鬆d ~"~
今日返去好鬼凍. .仲要落去排隊*痴線架!!
返到上課室頭2堂英文. .繼續睇特務b"
又係笑- -' ' 笑到小息. . 2堂maths. .
派test. . 27/50 ! 已經算好啦>v<
個班到第1 高分都係 33/50 - , -' '
then cit堂(即電腦) 迫至索上我blog 留cm*
自己又留埋自己- 0 -v 太無聊啦: (
之後好呆咁上完cit , , 返課室等藍藍拎外賣返黎!
食飽飽繼續係班房無聊. . 拗手瓜+拗腳瓜. . 繼續搵人挑戰入個櫃到. .
then 玩ma芝菇. . win左幾次又輸返-﹏-" then 2堂潘金魚, ,
又係好無聊咁玩埋d 無聊遊戲, , 例如: lokting做埋d無聊野, ,我地唔可以笑!
但係根本無可能/__\ 點都忍唔到. . 好可憐也= [
其中一個好笑的 : 合埋你個hout <~個音係" 口 " . . +左d 英文口音-___-"
笑到痴哂線- /\ -" 之後論理堂. . 講性so妖. .
個個都好留心咁聽囉-﹏- 史上第1次!
班主任堂睇埋最尾個段. . 特務B . . 幾好睇~___~' '
放學又係搭車車返馬鞍山買冷. .
織頸巾比lokting 同埋 自己xp
返屋企訓左陣起身食飯睇電視-3-. .
ps : 感覺再次變了. .' ' ?
明天入醫院-口-, , 你會否擔心過我?
|