2007 年 11 月 4 日  星期日  晴天



住院記=(

 

終於從醫院返黎>w<"

好辛苦啦,,

變左殘廢人士>"<

講返係醫院既事先!!

11月3日,,朝早*

10點3去補完習..

daddy就車我去醫院-)

途中..一路驚一路震/___\''

去到第一時間daddy幫我搞入院手續,,

我就係旁邊睇.. 又係驚到震*

搞完之後上房,,1033A]]<~房號

入到房*我心諗..

其實我係咪去左酒店-/\-"

真係好令xp*

之後已經見到有件手術袍係張枱到...

又好驚* 個護士話抖一陣好換左佢..

嚇到我傻..

上房無耐就要準備做手術*

痴線的嗎\___/ ?

換完之後就有床上黎同我落去..

落去個陣又係咁喊*

去到手術室個門口,,

daddy同mami要係出面等]]

入到去..無我想像中咁恐怖*

係入面..要排隊咁-0-"

首先有個人黎問d資料..問哂之後又走左/-\

等左好耐好耐,,

見到醫生過黎*同我講左幾句"

就有護士推我入手術室..

我已經盡量無去諗*但真係好恐怖!!

醫生係入面又問左我問題..

之後好快就同我講左句: x小姐*我而家幫你打麻醉針!

第1下,,真係....差d頂唔順*

第2下..第3...第4*  打哂lu-/\-"

超痛!!!  我真係差d大嗌..

d藥入到去..醫生用d野整下我隻腳"

問我痛唔痛,,我話唔痛*

之後佢就開始做...

途中可以都話無咩野既..因為真係唔痛''

私家醫院真係私家醫院..

有埋歌聽xp

跟住唔知做左幾耐,,個醫生就話,,

我而家同你"連"針*沒感覺~____~"

又過左一陣...做完lu..

我見到我血壓最低跌到落4x*

自己見到都驚-   -"

之後過床既時候..

見到好多有血既棉花...暈~______~"

之後又比人推返出去..返到病房*

過床過得好辛苦丫-____-"

之後係床到休息*抖左好耐...

過左1個幾鐘可以食野-v-"

媽媽買左d野比我食,,,

食完又休息..好累呢

醫生說麻醉藥應該有4個鐘到..

真係好準-   -到6點幾真係痛到癲...

我寧願佢繼續幫我打麻醉藥*

then忍住痛訓覺>w<" 到8點幾..

起身睇電視..見到訓隔離床個人走左/__\

到10點幾,,媽媽拎野比我食..食飽飽食埋藥then同人傾左陣電話..

好快就訓著左*呢晚訓得完全唔好-^-

訓一陣醒一醒...3點幾睇粵語殘片..睇左陣轉兒童台睇!

睇睇下又訓著左..訓到7點幾起身..

汁下野等醫生黎* 點知daddy黎到醫生都未黎..

等多一陣..8點9醫生終於黎..

醫生幫我拆個傷口個布..見到好想嘔* 仲要我自己洗傷口..

都唔知點算..好辛苦>"<...

幫我簽哂d野就等找數走人!!  出院時間:10點3x分..

then坐daddy車返屋企..慢慢行返去屋企..

返到屋企又訓/___\"

到而家起身食飯=3=" 打blog*

↑穿著手術袍的我-v-"

↑廁所-0-"

↑沖涼既地方&屙屎屙尿-0-v

ps:謝謝你陪了我過這一晚,,

真的好感謝*

 

刊登時間:2007-11-04 08:17 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
vanessabb
暱稱: cHinG*♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最n e w 文章
生日day>v<"
busy/.\"
爽!!
伶仃*]
很怕,,'`*

f d z . .留言
最近三個月尚無任何留言