終於從醫院返黎>w<"
好辛苦啦,,
變左殘廢人士>"<
講返係醫院既事先!!
11月3日,,朝早*
10點3去補完習..
daddy就車我去醫院-)
途中..一路驚一路震/___\''
去到第一時間daddy幫我搞入院手續,,
我就係旁邊睇.. 又係驚到震*
搞完之後上房,,1033A]]<~房號
入到房*我心諗..
其實我係咪去左酒店-/\-"
真係好令xp*
之後已經見到有件手術袍係張枱到...
又好驚* 個護士話抖一陣好換左佢..
嚇到我傻..
上房無耐就要準備做手術*
痴線的嗎\___/ ?
換完之後就有床上黎同我落去..
落去個陣又係咁喊*
去到手術室個門口,,
daddy同mami要係出面等]]
入到去..無我想像中咁恐怖*
係入面..要排隊咁-0-"
首先有個人黎問d資料..問哂之後又走左/-\
等左好耐好耐,,
見到醫生過黎*同我講左幾句"
就有護士推我入手術室..
我已經盡量無去諗*但真係好恐怖!!
醫生係入面又問左我問題..
之後好快就同我講左句: x小姐*我而家幫你打麻醉針!
第1下,,真係....差d頂唔順*
第2下..第3...第4* 打哂lu-/\-"
超痛!!! 我真係差d大嗌..
d藥入到去..醫生用d野整下我隻腳"
問我痛唔痛,,我話唔痛*
之後佢就開始做...
途中可以都話無咩野既..因為真係唔痛''
私家醫院真係私家醫院..
有埋歌聽xp
跟住唔知做左幾耐,,個醫生就話,,
我而家同你"連"針*沒感覺~____~"
又過左一陣...做完lu..
我見到我血壓最低跌到落4x*
自己見到都驚- -"
之後過床既時候..
見到好多有血既棉花...暈~______~"
之後又比人推返出去..返到病房*
過床過得好辛苦丫-____-"
之後係床到休息*抖左好耐...
過左1個幾鐘可以食野-v-"
媽媽買左d野比我食,,,
食完又休息..好累呢
醫生說麻醉藥應該有4個鐘到..
真係好準- -到6點幾真係痛到癲...
我寧願佢繼續幫我打麻醉藥*
then忍住痛訓覺>w<" 到8點幾..
起身睇電視..見到訓隔離床個人走左/__\
到10點幾,,媽媽拎野比我食..食飽飽食埋藥then同人傾左陣電話..
好快就訓著左*呢晚訓得完全唔好-^-
訓一陣醒一醒...3點幾睇粵語殘片..睇左陣轉兒童台睇!
睇睇下又訓著左..訓到7點幾起身..
汁下野等醫生黎* 點知daddy黎到醫生都未黎..
等多一陣..8點9醫生終於黎..
醫生幫我拆個傷口個布..見到好想嘔* 仲要我自己洗傷口..
都唔知點算..好辛苦>"<...
幫我簽哂d野就等找數走人!! 出院時間:10點3x分..
then坐daddy車返屋企..慢慢行返去屋企..
返到屋企又訓/___\"
到而家起身食飯=3=" 打blog*

↑穿著手術袍的我-v-"

↑廁所-0-"

↑沖涼既地方&屙屎屙尿-0-v
ps:謝謝你陪了我過這一晚,,
真的好感謝*
|